sobota, 19. maj 2018

K A T E J A : A lot of little hearts!!!


Hi my Beloved!

Today I have a whole day for myself! All day! From morning to evening for all the stupid things I like! Everything! I can do anything! Freedom!



Interesting. The other nearest library had just one book for me. Fulfill your purpose. What are you kidding? I'm just dealing with this issue. Who does the mind read? Does it just direct me? There is no coincidence. I don’t believe in it.


I’m interested in how many beliefs we have that don’t serve us. What is it that hold us back?


I believe that it makes no sense to dig into the past, because it's so dead. Now it's a great opportunity to create a beautiful life. My point of power. My creative project.


Still, I'm interested. What has happened to me, that keeps, holds me... that I am what I am today. What is it that does not let me go.


Maybe nothing is holding me back. Maybe I can’t let it go. I would? Let it go? Because I can? Do I dare?


Can you have too much fun at all? Eh, of course not! Sometimes a whole series of lovely events happen. Wind in the hair with a bicycle. Coffee with a friend. A walk in the park. (Of course, even before I look in the shop. My favorite.)


What else then comes with it? Just a jacket with a lining full of hearts. Small. But lovely. Everything I wore is dark blue. Shirt is making waves around me. Shoes are royal gold. The necklace is vibrant pink, because this is my favorite color. For diversity. And authenticity!


Life loves you!


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Polno majhnih srčkov!!!


Hej moje drage, moji dragi!

Danes pa imam cel dan zase! Cel dan! Od jutra do večera za vse neumnosti, ki so mi všeč! Vse! Lahko delam karkoli! Svoboda!

Zanimivo. Druga najbližja knjižnica mi je kazala prosto samo eno. Uresničite svoje poslanstvo. Kaj se hecaš? Ravno s tem vprašanjem se ukvarjam. Mi kdo misli bere, ali me samo usmerja? Naključij tako ni. To tako ne verjamem.

Zanima me, koliko prepričanj imamo, ki nam ne služijo. Kaj je tisto, kar nas zadržuje?

Verjamem, da nima smisla kopati po preteklosti, ker je tako mrtva. Zdaj je odlična priložnost, da si ustvarjam lepo življenje. Moja točka moči. Moj kreativni projekt.

Vseeno pa me zanima, kaj vse se me je prijelo, me drži, da sem danes to, kar sem. Kaj je tisto, kar me ne spusti naprej

Mogoče pa me kaj sploh ne drži. Mogoče pa jaz kaj ne spustim... Bi? Spustila? Ker lahko? Si upam?

Ali se sploh lahko preveč zabavaš? Eh, seveda ne! Včasih se zgodi cel niz ljubkih dogodkov. Veter v laseh s kolesom. Kavica s prijateljico. Sprehod v parku. (Seveda še prej pokukam v trgovino. Mojo najljubšo.)

Kaj še potem bolj spada zraven kot jaknica s podlogo polno srčkov. Majhnih. Ampak ljubkih. Vse sem si oblekla temno modro. Majčka kar valovi okoli mene. Čevlji so kraljevo zlati. Ogrlica pa živo roza barve, ker je to moja najljubša barva. Za pestrost. In pristnost!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar