sreda, 16. maj 2018

K A T E J A : Royal!

Hi my Beloved!

Yet these words are close to my heart. Authenticity. Individuality. Expression. Lovely kind words. Slowly, they keep getting more and more into my live. Honesty. Even to myself. Or more to myself.



The grass looks so good, when everything is still spread. Uncut. Wild. Grown. Untouched. It rules around the house. It's purely grown.


So, creativity in me is slowly growing. I used to cut it again. I didn’t give free passage. I even overheard tips. I just let it go. Or ignored. Well, it kept coming back. It always seduced me. Always the same gentle. Inviting. Tempting. I can’t resist it now.


Creativity. Art inside out: love.


It’s expressed through me. Over dressing. Painting. Writing. Cooking. Uh, there is room for improvement…


Living is a holiday! Pure magic.



It's the best thing ever. I’m free on a working day. I put on clothes for a chic holiday. As if a limousine is waiting for me. That's why. Because I'm just going to board a private plane for Paris. Hair waves just right...


Then I put on tennis shoes. I'm going to the nearest coffee shop for coffee. Of course, I went to a lovely castle nearby. (I feel so royal. Today.)


I have everything in the sparkle of freshness. Striped shirt. White pants. Lovely jacket because it's pretty cold. Everything with a touch of light colors. Even earrings.

Life is so royal!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Kraljevo!


Hej moje drage, moji dragi!

Še te besede so mi pri srcu. Pristnost. Samosvojost. Izraznost. Same lepe besede. Počasi jih vedno bolj tkem v svoje življenje. Iskrenost. Tudi do sebe. Ali bolj najprej do sebe.

Trava izgleda tako dobro, ko še je vsa razkuštrana. Neporezana. Divja. Razrastla. Nepokošena. Prav vlada okoli hiše. Čisto se je razrastla.

Tako se počasi razrašča ustvarjalnost v meni. Včasih sem še jo rezala. Nisem ji dajala proste poti. Ali sem sploh preslišala namige. Samo pustila sem jo. Ali jo ignorirala. Pa se je vedno znova vračala. Me vedno zapeljevala. Vedno enako nežno. Vabljivo. Mamljivo. Zdaj se ji ne morem več upreti.

Ustvarjalnost. Od znotraj navzven: ljubezen.

Izraža se skozi mene. Preko oblačenja. Slikanja. Pisanja. Kuhanja. Uh, tu še je prostora za napredek.

Živjenje je praznik! Čista čarobnost.

Najlepše je, ko imam na delovni dan - prosto. Uredim se kot za gala dopust. Kot da me spodaj čaka limuzina. Zato. Ker se bom ravno vkrcala na privatno letalo za Pariz. Lasje valovijo ravno prav...

Potem pa si obujem tenis copate. Se odpravim v najbližjo kavarno na kavo. Seveda sem še šla do ljubkega gradu v bližini. (Počutim se tako kraljevsko. Danes.)

Vse imam v pridihu svežine. Črtasta srajca. Bele hlače. Ljubka jopca, ker je kar mrzlo. Vse s pridihom svetlih barv. Tudi uhani.

Življenje je tako kraljevsko!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar