petek, 18. maj 2018

Nisem niti pričakovala...

Danes pa je moj dan uživanja. Imela sem tako lepo naravno krilo. Poletni laneni material. Belo modre črte. Poletno vzdušje. Čisto. Sama sem si jo še malo po svoje poslikala.

Rada imam unikatnost. Rada imam pristnost v vseh pogledih. Rada imam samosvojost. Vse se izraža skozi mene in jaz se izražam skozi vse.

Avtentičnost. Izraznost mi je pomembna.

O krilu sem pisala. Potem pa sem ga podarila dalje. Zdaj pa se je podobno krilo spet materializiralo v mojem življenju. Mislila sem si, kako super bi ga bilo imeti. Našla sem podobnega, brez, da bi ga v resnici sploh iskala. Pestrost. Zanimivost. Privlačnost misli. Barve so drugačne, rdeči odtenki. Črte. Ljubko. Komaj čakam, da ga oblečem.

Uživam na kavi z lepim razgledom. Tako je lepo tukaj gori. Super lokacija. Neverjeten razgled. V daljavi se slišijo zvonovi. Posajene so rože vsepovsod… Kako lepo je tukaj! Imajo pa tudi tako poletno gugalnico. Zavito v bršljan in cvetje. Popolnost za poziranje. Dobro, da sem imela sokrivca… Le zakaj?

Sije tako nežno pomladansko sonce. Pišem. Pijem kavo. Še sončim se zraven. Kaj si še lahko želim lepšega.

Moj potep po mestu je dobil lepo zaokroženo podobo. Dan za užitek. Dan zase. Dan za vse.

Ljubek dan v polnosti! Pristnost!

Cmok! Objem!









P.S.: Pristnost je luksuz! Dajmo živeti tako vsak dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar