ponedeljek, 14. maj 2018

K A T E J A : Spring colors!


Hi my Beloved!

I enjoy who I am. I enjoy what I'm getting into. I enjoy that I can be everything I am. More and more.

  
I appreciate being kind to myself. More and more. I appreciate that I have such a beautiful life.


I appreciate that I create even more beautiful life. Always more beautiful.


I enjoy this beautiful life today. Really!


The day started full!


I still have one word in my heart. Fun. Fun. Laugh. Lightness. Smiling from the heart. Loud laughing. Situations. Full of comedy. Full chain laughter. Sometimes things are so drastic that I can’t stop laughing. I get full of laughter always.


Spring on the jacket! Of course! All spring colors mixed together! I just added a little more colors! With a scarf! Live pink! And, of course, a t-shirt! Yellow! The necklace is also vivid yellow!


I miss the sun, so at least I dressed in sunny colors!


Have the nicest lovely happy pink day!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Pomladne barve!


Hej moje drage, moji dragi!

Uživam v tem, kdo sem. Uživam v tem, kar postajam. Uživam v tem, da sem lahko vse, kar sem. Vedno bolj.

Cenim, da sem prijazna do sebe. Vedno bolj. Cenim, da imam tako lepo življenje.

Cenim, da si ustvarjam še lepše življenje. Vedno lepše.
Danes sploh uživam to prekrasno življenje. Res! 
Že dan se je začel popolno!

Še pa mi je ena beseda pri srcu. Zabavnost. Zabava. Smeh. Lahkotnost. Smejanje iz srca. Krohotanje. Glasno smejanje. Situacije. Polne komedije. Polne verižnega smejanja. Včasih so stvari tako drastične, da se ne morem nehati smejati. Vedno privlačim polno smeha.

Pomlad na jakni! Seveda! Vse pomladne barve pomešane skupaj! Dodala sem še samo malo več barve! S šalom! Živo roza! In seveda majčko! Rumeno! Verižica je tudi živo rumenih barv!

Pogrešam sonce, zato sem se vsaj oblekla v sončne barve!

Imej najlepši ljubek srečen pink dan!

Ljubek dan poln pustolovščine!

-Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar