petek, 13. april 2018

Sledi... srcu...

Kake dobre penice mi je natakarica na kavi naredila! Kar dan mi je polepšala. Saj ne bi rabil veliko olepšav. Spala sem kot angelček. Vse se je začelo izjemno dobro. Jedla sem zdravo. Sonce me je že grelo skozi oblake. Tako lepo svetlo srebrno je sijalo. Skoraj zlatko srebrno… Žarki so mi greli posteljo in me božali po licu. Vabili so me ven.

Sonce me vleče vedno znova. Premami v naročje narave. Včeraj sem si vzela čas in se sprehajala po soncu. Komaj čakam na jutri, ko bom imela več časa. Potem pa si res lahko vzamem čas za res dolgi sprehod. Kam daleč. Ali grem s kolesom! To bi tudi bilo!

Včeraj sem dobila spročilo. Niti malo ni bilo dvoumno. Sledi svojemu srcu. Ni bil mali srček in bi si potem vse to zraven izmislila. Dodala. Oblikovala po svoje, kot mi paše. Ne! Jasno. Vsaka črka posebej. Sicer v angleščini, ampak to ni več ovira. Bilo je čisto jasno!

Kaj mi pomeni poslušaj svoje srce? Sledi sovjemu sijaju? Kaj mi pomeni sledi svojemu srcu?

Kaj pa če to pomeni, da ni več časa za odlašanje? Kaj če pomeni, da je zdaj pravi čas? Živim po svoje, kot si želim. dnevi so moji. Ure so mi dane enako kot vsem. Zakaj jih ne bi uporabila, da ustvarjam čudovito življenje? Živim lepo življenje.

So samo stare zgodbe. Tako stare, da so že zarjavele. Miselni vzorci, ki se ponavljajo. Naučila sem se jih avtomatično. Ne služijo mi več. Kaj če bi res? Kaj če bi res živela, kot si želim? Kaj če bi pustila, da zarjavijo do konca in razpadejo? Ne bi jim dajala več pozornosti. Samo živim svoje ljubko življenje.

Kaj če bi vse pozabila? Na koncu tako ostane samo vse lepo. Zakaj bi čakala do konca? Kaj sploh je konec? Samo začetek nove fantastične zgodbe. Neponovljive. Lepe. vabljive. Polno prijetnih presenečenj. Radosti. Smeha. Veselja. Pristnosti. Pustolovščine. Komaj čakam!

Ljubek pristen fantastičen dan, moje drage, moji dragi!

Radi se imejte!

Cmok! Objem!









P.S.: Čutiš čarobnost dneva? Daj mu priložnost, da je najlepši do zdaj! American Authors - Best Day Of My Life (https://www.youtube.com/watch?v=Y66j_BUCBMY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar