ponedeljek, 9. april 2018

K A T E J A : Too much color? Never!!!


Hi my Beloved!

Are our stories determined us? Is the life of our parents determined us? Are our ancestors determined? Definitely is connecting threads. Without them, there would not be us. Me.


Definitely, I take it as a learning. If they didn’t give me something in the family, it is just for me to create it myself. That's what I came to learn. Practice. There is always room for laughter. Nagging. Nonsense. Joyful growth!


Life is not as serious as it seems. We're just a point in the universe. Or just an ant on our planet. Then why not live your ants live genuine? It does not matter. Only the difference is huge! I'm happy then! This is essential for my life. And everyone around me. I believe that happiness and authenticity and heart love are contagious. In full.


Yesterday I saw such a beautiful sunset. As if the sky just opened. It rained all day. Then sit swayed through the line of spaced clouds of such golden light. It was magically fairy-tale! Divine!


You live genuine my dear! It's a privilege!


Can it be too colorful? Anyway? Hard. More vivid colors are, more I like it! I feel their positive vibrations! They bring happiness and joy from me!


I noticed this divine floral bush near my home. Full avenue! Every day, it invited me there. Everyday more! What else would you wear like a bright pink combination... A sweater. Pink. A skirt. Pink. A scarf. Can you guess the color? Hint? Two!? It will not be necessary!


Have the nicest lovely happy pink day!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Preveč barvito? Nikoli!!!

Hej moje drage, moji dragi!

Nas naše zgodbe določajo? Nas določa življenje staršev? Nas določajo predniki? Definitivno se vleče neka nit. Brez njih ne bi bilo nas. Mene.

Definitivno pa jemljem to kot učenje. Če mi nekaj v družini niso dali, je to samo zato, da sama zdaj to ustvarim. To sem se prišla učiti. Vaditi. Vedno pa je prostor za smeh. Nagajivosti. Norčavosti. Radostno rast!

Življenje ni tako resno, kot se zdi. Samo pikica smo v vesolju. Ali pa samo mravljica na našem planetu. Zakaj potem ne bi živeli svoje mravlje življenje pristno? Vseeno je. Samo razlika je ogromna!
Jaz sem potem srečna! To pa je bistveno za moje življenje. In vseh okoli mene. Verjamem, da je srečnost in pristnost in srčnost nalezljiva. V polnosti.

Včeraj sem videla tako lep sončni zahod. Kot bi se nebo samo odprlo. Ves dan je deževalo. Potem pa je zasijala skozi črto razmaknjenih oblakov tako zlata svetloba. Bilo je čarobno pravljično lepo! Božansko!

Živite pristno moje drage, moji dragi!
To je privilegij!

Ali je lahko preveč barvito? Sploh? Težko. Bolj so žive barve, ljubše so mi. Kar čutim njihove pozitivne vibracije! Izvabljajo iz mene srečnost in veselost!

Opazila sem to božansko cvetoče grmovje blizu mojega doma. Cel drevored! Vsak dan me je vabilo k sebi. Vsak dan bolj! Kaj bi si drugega obleka kot živo roza kombinacijo... Pulover. Pink. Krilo. Pink. Šal. Lahko mogoče uganete barvo? Namig? Dva!? Ne bo potrebno!

Imej najlepši ljubek srečen pink dan!

Ljubek dan poln pustolovščine!

-Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar