nedelja, 18. februar 2018

Ljubim, ljubim, ljubim!

Kaj ljubim?

Ljubim svoje stanovanje. Dom. Avto, ker mi daje svobodo. Dom, ker je moje zavetje. Dobro kavo, ki tako lepo diši. Če pa je s smetano in cimetom, pa še toliko boljše.

Ljubim sončne dneve in tudi dež in sneg in meglo. Pokrajino pokrije s tako dimnato odejo. Tako nežno, čisto do tal. Ljubim sprehode v vseh teh vremenih. To jim da poseben čar. Ljubim sončne vzhode in zahode. Tudi luno. In zvezde. In seveda puhaste oblake.

Ljubim potovanja. Morje. Jezera. Reke. Potočke. Užitek kopanja in dotikanja vode po celem telesu. Tako poseben občutek lebdenja in lahkotnosti.

Ljubim občutek dobre dolge vožnje, ker se ustavim vmes na kavi. Najboljši sploh!

Ljubim ples, sproščeno gibanje telesa. Poslušanje glasbe.

Ljubim razvajanje doma. Kopel s soljo. Prižgane svečke. Čim več. Ali pa vsaj dišeča svečka.  Sedenje na sedežni, ko gledam kako dobro komedijo s kokicami ali oreščki.

Obožujem tudi kuhanje. Zraven poslušam radio poln navdiha. To mi je v tako veselje.

Obožujem tudi lepo oblačenje. Dodajanje tretjega elementa presenečenja. Izražanja igrivosti skozi barvitost. Uh, pa seveda čevlje. To pa tako ali tako! Imam tako lepe rdeče škorenjčke!

Obožujem la dolce vita stil dneva. Posedanje v kakšni kavarni, pisanje in listanje kake dobre revije. Če pa je to na morju, pa še je toliko boljše.

Ljubim barve in pisanost.

Ljubim tudi sebe. To se učim. Vedno bolj. Sebi sem najbolj dragocena oseba. tako tudi ravnam s sabo. Večino časa. In vedno bolj. Sigurno. 

Ljubek prijazen dan do sebe najprej!

Cmok! Cmok!









P.S.: Življenje je ljubezen v polnosti. Čutiš to čarobnost? Ljubezen! Magnifico - Ti Si Moja Ljubezen
(https://www.youtube.com/watch?v=sMLHftVJsiM)

1 komentar:

  1. Tvoj opis me ponese na krilih angelov na puhaste,mehke bele oblake.☺

    OdgovoriIzbriši