sreda, 21. februar 2018

Varuhi... pri roki!

Vedno si najdem neko zanimivo lokacijo za fotografiranje. Že zato, ker se rada kam peljem. In ker imam rada raziskovanje, vedno odkrijem kaj novega! Nekako sem bila s časom na tesno. Sonce se je že pripravljalo na zahod. Želela sem si narediti kaj romantičnega. Z gradom v ozadju. Najbližje mi je Betnavski.

Vse si pripravim. Vse. Se oblečem. In kot bi švignil sem že bila tam! Začnem s fotografiranjem kar pri parkiranem avtu. Nisem niti dalj prišla kot kakšne tri metre od njega. Pripelje se policijski avto. No bolj kombi. Vljudno sem vprašala, če je avto na poti.

"Ne samo prišla sva pogledati. Zanimalo naju je, kaj se dogaja."

"Fotografiram. Za blog."

"Saj ne bova motila, se bova umaknila. Kako se reče blogu?"

(Bloku? (Sem že mislila, da moram povedati, kjer sem doma in ostale podatke… in osebno pokazati... in ne vem, kaj še...))

"Da, blogu?"

"Aja, blogu. Poslušaj svoje srce. Rada bi posnela par posnetkova za valentinovo."

"Pa ne tukaj?"


"Če pa je romantično tukaj… pa grad… pa še roza je. popolno!"

Vedno sem imela občutek, da nas policaji varujejo in res je. Prijazna sta bila! Potem sta se odpeljala počasi vzvratno. Jaz pa sem naprej fotografirala. Tako sem se mogla smejati! Včasih pridejo nori dnevi! Kot valentinovo!

Poslušala sem, da je danes zvečer in jutri zjutraj popolno za ponovitev valentinovega vzdušja. Povezana sta planeta ljubezni in sorodnih duš. Srečata se. Jaz že načrtujem zase. Kaj pa ti? Ti je valentinovao pobegnilo? Potem je danes in mogoče še malo jutri pravi čas!!!

Ljubke dan poln ljubzeni! Srčnosti!

Cmok! Cmok!










P.S.: Ljubezen je v zraku! Dobesedno vsepovsod! Čutiš čarobnost! V miru! Pat Benatar - Love Is A Battlefield  (https://www.youtube.com/watch?v=IGVZOLV9SPo)

Ni komentarjev:

Objavite komentar