petek, 23. februar 2018

K A T E J A : I love...

Hi my Beloved!

This is my interesting topic!?! How do I know when to step forward? I'm happy with my life. Would I like to leave a little out of the comfort zone? Now I did everything in my own way mostly. Just like I wanted it... I'm wondering what's next for me...


I think that's the same with everyone. Picking up a little by little. Until the flow is so strong that no resistance on the river will keep this energy. So I'm just collecting. A stone by the stone. Or a drop by the drop. Or a stream along the stream. Until the flow is strong! That's it! Action!


I love my apartment. Home. Car because it gives me freedom. Home because it's my shelter. Good coffee, which smells so nicely. But if it's with cream and cinnamon, it's even better.


I love sunny days and rain and snow and fog. It covers the landscape with such a smoked blanket. So gentle, all to the ground. I love walks in all these different weathers. It gives them a special charm. I love sunrises and sunsets. Even the moon. And the stars. And of course, fluffy clouds.


I love traveling. Sea. Lakes. Rivers. Streams. The pleasure of swimming and water touches my body all over. Such a special feeling of hovering and lightness.


I love the feeling of a good long ride because I stop in the middle for the coffee. The best at all!


I love dancing, relaxed body movement. Listening to music.


I love pampering at home. Bath with salt. Lighted candles. As many. Or at least a scented candle. Sitting in the sitting room when I watch a good comedy with popcorn or nuts.


I also love a nice dressing. Adding a third surprise element. Expressions of playfulness through colorfulness. Uh, of course shoes. That's it! I have such beautiful red booties!


I love la dolce vita style of the day. Siting in a cafe, writing and looking to some good magazine. But if it's at sea, it's even better.


I love colors and colorfulness.

Surprisingly! Snow! Or is not it such a surprise!!! It’s winter! There's nothing to deter me from wearing a skirt! And the suede skirt, because it is so beautifully harmonized with orange foxy brown booties. There is no need to explain anymore. I love them, because they are Peko! I was wearing Zara jacket, because it has so big hood that is a whole shield against snow! Let it snow! It's lovely like fairy tale!!!

Love with all your heart! Love! Love! Love!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!


**
SLO: K A T E J A : Ljubim...

Hej moji dragi!

To mi je zanimiva tema!?! Kako vem, kdaj stopiti naprej? Zadovoljna sem s svojim življenjem. Bi malo izstopila iz cone udobja? Zdaj sem si res vse uredila po svoje. Tako kot mi paše… Zanima me, kaj me čaka naslednje…
Mislim, da je to tako kot pri vsem. Nabira se malo po malo. Dokler ni tok tako močen, da noben jez na reki ne zadrži te energije. Zato samo nalagam. Kamenček po kamenček. Ali kapljico po kapljico. Ali potoček po potoček. Dokler ne bo tok močan! To je to! Akcija!

Ljubim svoje stanovanje. Dom. Avto, ker mi daje svobodo. Dom, ker je moje zavetje. Dobro kavo, ki tako lepo diši. Če pa je s smetano in cimetom, pa še toliko boljše.

Ljubim sončne dneve in tudi dež in sneg in meglo. Pokrajino pokrije s tako dimnato odejo. Tako nežno, čisto do tal. Ljubim sprehode v vseh teh vremenih. To jim da poseben čar. Ljubim sončne vzhode in zahode. Tudi luno. In zvezde. In seveda puhaste oblake.

Ljubim potovanja. Morje. Jezera. Reke. Potočke. Užitek kopanja in dotikanja vode po celem telesu. Tako poseben občutek lebdenja in lahkotnosti.

Ljubim občutek dobre dolge vožnje, ker se ustavim vmes na kavi. Najboljši sploh!

Ljubim ples, sproščeno gibanje telesa. Poslušanje glasbe.

Ljubim razvajanje doma. Kopel s soljo. Prižgane svečke. Čim več. Ali pa vsaj dišeča svečka.  Sedenje na sedežni, ko gledam kako dobro komedijo s kokicami ali oreščki.

Obožujem tudi lepo oblačenje. Dodajanje tretjega elementa presenečenja. Izražanja igrivosti skozi barvitost. Uh, pa seveda čevlje. To pa tako ali tako! Imam tako lepe rdeče škorenjčke!

Obožujem la dolce vita stil dneva. Posedanje v kakšni kavarni, pisanje in listanje kake dobre revije. Če pa je to na morju, pa še je toliko boljše.

Ljubim barve in pisanost.

Presenetljivo! Sneži!?! Ali pa niti ni tako presenečenje!!! Saj je vendar zima! Nič me ne odvrne, da bi si oblekla krilo! In to semiš krilo, ker je tako lepo usklajeno z lisičje oranžno rjavimi škorenjčki. Nič ni več treba pojasnjevati. Rada jih imam, sploh, ker so Peko! Zraven sem si oblekla Zara jaknico, ker ima tako veliko kapuco, da je celi ščit pred snegom! Naj kar sneži! Pravljično lepo je!!!

Ljubi z vsem srcem! Ljubezen! Ljubezen! Ljubezen!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar