ponedeljek, 19. februar 2018

K A T E J A : Brighter is better!

Hi my Beloved!

It's fun, every day more!


Today, you can make a day with laughter and fun!


It's true! Today is a day of pampering. What does that mean to me? How would you define it for yourself? What does it mean to me personally?


Definitely traveling. Even though this is close to the river. Then walk along it. Or visit a castle! Or another city. Walking there, lost in the city and invite myself to coffee.


I'm browsing the best magazine. I'm writing a diary. I'm chatting. I'm cuddling a cat. I enjoy the harmonious colorful ambience.


I don’t know how to explain. There is something beautiful in these songs. Something magic.


They also played from Siddharta - In The Sun. How great are the lyricks! Here is a small beginning for "taste"...


I don't want to live in darkness anymore
I want to walk on the surface of the Sun
I want to have you.

Now I don't need anything else
Just my dreams
And someone like you


Uh, how good! When I listened, so much joy was in me! I know. Music is such a pleasure! This is pure for my soul.


I can’t dress all in gray! (Although I love fifty shades of gray! And continuation!) Or in black! Not today! I’m too happy for that! I can’t follow rules of monochromatic is always chic! I like it my way! And I feel chic too! Awesome!

My favorite color is pink! You can’t believe it!?! Watch this! Pink sweater! Pink faux fur scarf! Pink bracelet! We are not talking about gentle pink! No! Brighter is better! Simply the best! I like being comfortable. Boots without heals… is my stile today. I follow my heart even with clothing!

Have the nicest lovely happy pink day!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**
SLO: K A T E J A : Bolj živo je boljše!

Pa zabavno je, vsak dan bolj!

Danes pa začini dan s smehom in zabavnostjo!

Res je! Danes je dan za razvajanje. Kaj mi to sploh pomeni? Kako bi to definirala zase? Kaj meni osebno to pomeni?

Definitivno potovanja. Pa čeprav je to do reke čisto blizu. Potem pa sprehod ob njej. Ali pa obiščem kakšen grad! Ali drugo mesto. Se tam sprehajam, izgubim po mestu in se povabim na kavico.

Prelistam kako dobro revijo. Pišem dnevnik. Poklepetam. Pobožam mačko. Uživam v usklajenem barvitem ambientu.

Ne znam razložiti. Nekaj lepega je v teh pesmih. Neka čarobnost.

Igrali so tudi od Siddharte - Na Soncu. Kako dobro besedilo! Tu je malo začetka za »lušte«…

Jaz ne morem več v temi živet,

jaz bi hodil na soncu, jaz bi hotel tebe imet

zdaj ne rabim več ostalih stvari,

samo še svoje sanje in človeka kot si ti.

Uh, kako dobro! Ob poslušanju se je v meni prebudila taka radost! Vem. Glasba je taki užitek! To je čisto za mojo dušo.

Ne morem se obleči vsa v sivo! (Čeprav obožujem petdeset odtenkov sive! In nadaljevanja!) Ali v črno! Ne danes! Preveč sem srečna za to! Ne morem slediti pravilom kot so monokromatsko je vedno šik! Rada imam na svoj način! In počutim se šik vseeno! Odlično!

Moja najljubša barva je roza! Ne morete verjeti!?! Poglejte to! Roza pullover! Pink šal iz umenega krzna! Roza zapestnica! Ne govorimo o nežni roza! Ne! Bolj je živa boljša je! Preprosto najboljša! Rada imam udobje! Škorenjčke brez pete… so moj stil danes. Sledim svojemu srcu tudi pri oblačenju!

Imej najlepši ljubek srečen pink dan!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar