petek, 23. februar 2018

Ženstveno pristna... se spomniš?

Sneži. Tako je lepo belo. Zato sem si dala na glavo beli klobuček in beli plašček. Hišnik me je hecal, da če padem v sneg, me ne bodo našli.

Na cesti pa je veliko soli, kar pomeni veliko gostih snežnih luž. Takih z »žlofarco«. Ne preveč podobnim jezerom v planinah. Sveže kristalno čisto… Daleč od tega. Voda je nežno kapučino barve. Včeraj sva se nekaj hecala s sinom. Neko staro kartico sva vrgla v odtok. Zraven pa je bilo to nečisto jezero sredi ceste. Sin je s polno silo noter stopil.

To se je tako raztreščilo okoli, da sem prav čutila moker curek po nogi. Sem omenila, da sem imela beli plašček oblečen? No, potem ni bil več beli. Je pa tako bil potreben pranja. Zdaj pa sije belino bolj kot sneg!

Popoldne je tako hitro minilo. Sin je vrgel svinčnik od polovice sobe v kozarec s pisali! Kako je to sploh mogoče. Tako se je lepo »zapiknil« noter, kot bi ga čisto od blizu z vso pozornostjo položil tja! Ne morem verjeti! Matematika dobro vpliva na njega!

Neko gibanje v Sloveniji poteka. Neka energija je v zraku. Mogoče pa po vsej Zemlji! Občutenje ljubezni do sebe. Razvijanja ali poudarjanje ali obujanje ženske energije, moči. Ne rabimo biti moški. Lepe in popolne smo točno zaradi svoje ženskosti.

Kako lahko danes poudarjam svojo ženskost? Sigurno bom začela pri osnovah. Lepo spodnje perilo in šminka. Ne ravno rdeča. Ampak definitivno nek lep odtenek. Kaj lepega si bom oblekla. V čem se dobro počutim? Uh, imam tako lep temno moder plašček. Tistega si bom dala gor! Ima tako lepo obrobo spredaj z umetnega usnja, ki se tako lepo sveti. 

Ljubek dan poln ljubzeni do sebe in drugih! Žiivljenje je čarobno!!!

Pa pa! Cmok!









P.S.: Si želiš? Potem pa uresniči! Just do it!!! (https://www.youtube.com/watch? Caro Emerald - A Night Like Thisv=74LXx0wSqMI&list=RDMM74LXx0wSqMI)

Ni komentarjev:

Objavite komentar