sobota, 30. december 2017

Praznovanje vsak dan!!!

Danes pa je dan za praznovanje.

Zaključila sem meni zelo pomembno in dragoceno potovanje. Nikoli v življenju se še nisem tako dobro počutila. Izjemno! Čeprav se mi zdi, da sem komaj na začetku.

Vse me preplavlja. Ljubezen. Mir. Občutenje vsakega trenutka posebej. Dragocenost. Lepota. Poljublja me. Vsak trenutek skriva darilo. Nosi tako moč notranje lepote in sklasnoti. Pristnosti. Harmonije.

Vse je čarobno. Čisto vse je čarobno! Čisto! V polnosti!

Cenim svoje življenje. Vedno bolj! Razkirva se mi v vsej svoji lepoti. Včeraj sva s sodelavko plesali salso! Kar sredi vsega! Adijo je bilo divje!

Zdaj pa tako uživam v pogledu na mesto! Tako lepo je razsvetljeno s soncem! Prav žati! Jutro je zasipalo mesto s posebnim sijem! Neverjetno! Čuti se prazničnost! Sicer pa je vsak dan praznik po svoje!

Naj bo vsak dan praznovanje!

To sem gledala neko ljubko knjigico v knjigarni in se mi je to odprlo!

Smej se! Pokliči koga, ki te vedno spravi v smeh! Uživaj v jedeh! Poglej se v ogledalo in si povej kaj lepega, prijazenga. Obleči se "fancy" na delo! Nasmehni se natakarju v kavarni. Odpri svoje srce. Že zjutraj poslušaj svojo najljubšo glasbo. Pleši še bolj divje. Poj še glasneje. Preberi kaj lepega, poezijo, kar ti privabi smeh na obraz. Prižgi si svečko, uživaj v sveže postalni postelji. Počisti: svoj dom, pisalno mizo, seznam prijateljev, svoje misli. Najpomembnejše pa, praznuj sebe čisto vsak dan!

Knjiga je You are doing a freaking good job! (Ne vem, kdo je avtor... zdaj sem pogledala... več avtrojev skupaj je...)

Ljubek dan poln zabavnosti in praznovanja!!!

Cmok! Cmok!









P.S.: Dobro ti gre! Kaj dobro! Odlično!!! Nayer Ft. Pitbull & Mohombi - Suavemente (https://www.youtube.com/watch?v=jAopMI560As)

P.S.: Snežak je resničen. In lizalko imam v ustih... z okusom pomaranče... mojo najljubšo...


Ni komentarjev:

Objavite komentar