sreda, 27. december 2017

Počasiiiii... ej!

Nekaj prazničnega je že v zraku. Bolj cenim dom. Domačnost. Toplino. Iskrenost. Prijateljstvo. Smeh. Srečnost. Prijaznost. Igrivost. Čas. veliko časa, ko ni treba nikamor. Ko je čas samo za užitek srkanja vsakega trenutka.

Vse je bolj tako počasi, na lahkotno. Praznično. Skupno kosilo. Potem kava. Dolga. Podaljšana s sladico. Všeč mi je, ko si vzamemo čas eden za drugega.

Rada imam ta čas v letu. Vse je že okrašeno z lučkami po mestu. Vse je že tako sijajno. Svetleče. Želim si obuti moje zlate čevlje.

Lepo mi je zdaj. Zavita še v šlaferog in pidžamo. Pijem kavo čisto počasi. S cimetom. Kako je dobra. Tak je slastna.

Pač drobni taki trenutki polni užitka. Čas za branje kake dobre knjige. Slikanje. Dober film. Vsak trenutek je kot meditacija. Notranje zadovoljstvo. Umiritev. Sprostitev. Veselje.

Včasih prav paše malo te odcepitve od sveta. Letanja. Brenčanja. Vse natrpano. Od lova za božičnimi darili. Rada imam svoj dom. Mesto. Maribor mi je čisto prirastel k srcu. Lepo je tukaj ob reki. Polno kavarnic. Prijazni ljudje. Vse imamo tako blizu. Vse imamo na dosegu roke.

Čas se je ustavil. Zares. Rada imam taka jutra. Polna. Prostrana. Prostor za dušo. Prostor za prazničnost. Prostor za mir. Samo sem. Srečna.

Doma je tako fajn. 

Ljubek prazničen dan s okusom ljubezni!

Cmok! Cmok!









P.S.: Sreča, nasmeh, prijaznost so brezplačni!!! Ne skopariti danes!!! Prince - Kiss
(https://www.youtube.com/watch?v=H9tEvfIsDyo)

Ni komentarjev:

Objavite komentar