torek, 26. december 2017

Rada imam mojo družino!!!

Kaj pa to, ko obožujem družinsko božično kosilo! Zdaj sem že veliki otrok! Res! Velika! In tako je tudi moje veselje!

Vzamemo si čas! Mami skuha za vse najljubše jedi! Prilagodi se nam in nam ustreže v vseh podrobnostih! Vsak ima svoje prioritete. Letos še je bolj kot kdaj koli prej dobro skuhala. Hrana je bila tako okusna. Pa toliko različnih solat! Juha iz muškatne buče, ki jo obožujem! Pa še tako lepe oranžne barve je!


Tako raznovrstno, da si vzamem vsakega po malo in sem čisto sita! Pa ne še samo to! Naredi nam čisto poseben in tako osvežilen avokadov namaz! To ej že bilo za bolj pozno popoldne, čeprav še nismo bili nič kaj lačni…

Izjemno! Pogosti nas kot kralje!

Prišla sem točno, kar je že tudi nekaj. Seveda sem si želela pretihotapiti darila. Nečaka že ni bilo na spregled! Šel je že iskati darila za naju, pa še sploh ni vedel prav, da prideva.

Seveda nisva smela pogledati v kuhinjo. Vse je že bilo pripravljeno! Stroga navodila mame. Pa sva vseeno pokukala! Miza je bila praznično obložena. S keksi v dveh nadstropjih! Smrekica pa je bila cela v rdečem! Kako je bila lepa. Spodaj pa polno daril! Tudi zavita v sijajen rdeč papir! Pa iiiii! Kako vse v stilu! Sarvijetke so imele taka lepa snežaka naslikana. Pa svečka je bila na mizi.

Najpomembnejše pa je bilo druženje. Ko smo vi lahko to, kar smo. Sproščeno klepetamo! Se hecamo! Rada imam mojo družino! Vsi so tako fajn.

Po kosilu pa odpiranje daril! Kako smo trgali! Najbolj neučakana pa sta bila nečaka! Neverjetno zabavno! Mami je tako za vsakega lepo napisala! Prebrali smo si lepe želje! Potem smo se še igrali družabne igre…


Lepo je priti domov. Uživati. Čutiti toplino in ljubezen! 

Ljubek dan polno domačnosti in iskrenosti z iskicami v očeh!

Cmok! Cmok!








P.S.: Ljubezen je vsepovsod okoli! Ho! Ho! Ho! CHRIS REA - Driving Home For Christmas
 (https://www.youtube.com/watch?v=S2AQCxsKoL8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar