nedelja, 31. december 2017

Najboljše do zdaj!!!

Prostor dajem vedno bolj pristnemu, divjemu, srčnemu in srečnemu delu sebe. Živim vedno bolj pustolovščino srca. Zanimivo, da mi je vedno pomembneje, kako se počutim, kot kaj si mislijo o meni ali o vsem tem drugi. Nekaj modrosti pa se me je že prijelo.

Postajam vedno bolj lepljiva za srečo. Pristne trenutke. Smeh. Ustvarjalnost. Užitek. Lepoto. Raziskovanja. Navznoter in navzven.

Priznam. Leto 2017 mi je čisto prirastlo k srcu. Kar nekam hitro mi je minilo. Danes pa že zadnji dan.
Še bolj vem, kaj si želim.


Tako dobrega leta še nisem imela. Vedno bolj po moje je vse. In to mi je neznansko všeč!!!

Morje. Egipt. Prvič. Korale. Prvič. Rdeče morje. Prvič. Zlati čevlji. Prvič. Ne! Tretji! Bratislava. Prvič, a ne zadnjič.

Sem se pa čisto zaljubila v Ptuj. Morje tam! Grad! Mostove. Reko. Ulice. Kavo. Danes sem se zadnjič to leto videla sončni zahod od tam. Jutro je bilo oblačno. Potem pa kot da bi se mi uresničila želja, se je razjasnilo. Sijalo je tako sonce! Samo sedela sem na pomolu. Fotografirala ptice. Sonce. Grad. Labode. Čarobno je bilo. (Nekdo je že bil tako neučakan, da je že kar ob zahodu prižgal ognjemet. Tako narahlo se je svetlikalo v daljavi.)

Potem pa je sonce čisto zatonilo za obzorje. Tako tudi vse slabo. To sploh ne obstaja. Ostaja pa vse dobro. Vse dogodivščine tega leta, ki so v meni za vedno!

Ljubek slovesten dan danes! Poslavljanje in povabljanje novega!!!

Rada vas imam! Cmok! Cmok! 










P.S.: Čarobnost je postala otipljiva… Ljubezen!!! Justin Timberlake CAN'T STOP THE FEELING! (https://www.youtube.com/watch?v=ru0K8uYEZWw)

P.P.S.: Že to leto je bilo izjemno! Kako bo še le drugo!!! Divje!!!!!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar