sobota, 6. januar 2018

Še malo vzdušja...

Kako dobro, da sem še ujela malo vzdušja. Božično novoletnega. To pa mi je tako všeč. Nora sem na usklajeno lepo dekoracijo. Sploh tukaj imajo vse tako lepo barvno skladno v stilu. Zelo je lepo!

Avenija Maribor, januar 2018
Prav srečna sem, da sem še ujela malo vibracij prazničnosti. Saj v resnici je praznik. Sobota je. Prosto imam! Doma sem. Povabila se se na največjo kavo, kar obstaja! In neverjetno! Na kavi je bil naslikan srček. Ne s čopičem! Tako iz penic!

Pa še to! Osebje je tako prijazno. Po slikanju pri jelki me je prijazno vprašala natakarica: »Bo katera slika zadovoljila ženko oko?!«

Kaj tako prijaznega pa še ne! Ponavadi me slikajo, da mi noge manjkajo. Ampak sem zadovoljna, da imam vsaj glavo gor!

Rada bi si dekorirala svoje stanovanje. Malo v vintage stilu. Ampak vseeno moderno. Ljubko. Samosvoje. Nežno. A z dotikom pridihom igrivosti.

Rada imam taka jutra polna razvajanja.

Tukaj imajo tako udobno sedežno. S tako puhastimi pojšterčki. Kar udomačila bi se tukaj. In še tako vredu mizica je tukaj. Tako lepo, da ravno lahko pišem!

Zakaj ne bi bil tako prazničen dan vsak dan! Čisto vsak dan je priložnost za kako veselje in kako prijaznost.
Ljubek dan!

Cmok! Cmok!

P.S.: Čutiš čarobni prah v zraku!?! Ljubezen! Robbie Williams | Love My Life (https://www.youtube.com/watch?v=j4ggyO-OFXU)

1 komentar:

  1. S tabo ga čutimo tudi mi☺ ta čarobni prah je prineslo tudi na Pohorje☺

    OdgovoriIzbriši