ponedeljek, 1. januar 2018

Sneg! Sneg! Sneg! Sneg!!!

Izjemno sem uživala na snegu. Sicer bi skoraj imela mokro rit, toliko sem se vozila po strmini… Ampak nič me ne ustavi!

Krožnik! Bob! In še pok. Kako se to lepše reče? Pležuh. Točno. Vse sem preizkusila. Neverjetno zabavno!
Sprva je slabo kazalo! Sploh, ker smo v Mariboru imeli že celih dvanajst stopinj! Vroče za zimo! Vse je čisto zeleno. Sneg? Saj bo! Ampak zdaj… Nič kaj! Ali celo nič!

Bolj ko smo se bližali smučišču ali sankališču, bolj obetavno je izgledalo… Smučajo se še. Videla sem premikati pikice. Mogoče pa bo kaj… Upanje je naraščalo. Ni božiča in praznikov brez snega. Pa če tudi je umeten! Samo, da je sneg.

Ob cesti je bilo blato. Skozi krošnjo dreves pa se je že videla belina smučišča. Sneg bo!

Bilo ga je čisto dovolj! Za doživetje zimskih radosti! Pa ne samo to! Celo ledeno je bilo malo! Letelo je kot šus! Zabava za velike in majhne otroke. Saj ne vem, kam spadam… Po duši velik otrok, po rasti, pa bolj srednja! Nekateri bi celo rekli mala. Majhna! Ampak po srcu pa velika!

Čisto na koncu smo še šli v iglu na čaj. Prosojno kupolo z gretjem. Kaj takega pa še ne! Čaj, kava z razgledom v vse smeri! S tem, da je bilo samo pomembno, s katere bodo prinesli našo hrano, ker smo bili že lačni!!!

Ljubek čaroben dan, moji dragi!


Cmok! Cmok!








P.S.: Danes pa je dan za razvajanje, čisto po svoje... Mi gremo po svoje... Zlati muzikanti - Pepelka
(https://www.youtube.com/watch?v=xIhCBTUsyy8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar