sobota, 27. april 2024

VODSTVO JE RESNIČNO

Življenje je lepo!

Rada se imam!

Rada imam svoje življenje!

Izjemna sem. Rada se imam!

Vedno sem na najboljšem možnem mestu, ob najboljšem času – z najboljšimi ljudmi, kot bi rekel Kryon.

To bo zdaj moja mantra. To je zdaj moja mantra. To je moja afirmacija.

Rekel še je, da naj prosimo angele, da naj zavijem desno, ko je to najboljša izbira in levo, ko je to najboljša izbira.

Verjamem v angele. Verjamem, da me vodijo. Prosim, vodite me jasno in odločno, da res slišim.

Vozila sem se po cesti in imela v mislih eno trgovino, da bi jo želela obiskati. Potem pa sem jasno videla avto z registrsko številko NE in zraven neke številke. Prav na glas sem se zasmejala, ker sem dobila tako točen odgovor.

Včasih pa ne slišim. Ali pa slišim in komaj pozneje to prepoznam kot glas intuicije. Ne bom se več sekirala, zakaj nisem naredila tako, ampak se bom pohvalila.

Vedno bolj in boj slišim intuicijo.

Moji angeli me jasno vodijo.

Moja intuicija je jasna in zlahka ji sledim. Takoj.

Moja intuicija me jasno vodi v vsaki situaciji.

Vedno sem na najboljšem možnem mestu, ob najboljšem možnem času – z najboljšimi ljudmi.

Slišim svojo intuicijo in delujem v smeri sporočila.

Izjemna sem.

Z lahkoto sprejemam darila angelov, ki mi šepetajo božansko vodstvo, ki je najboljše zame.

Angeli so vedno z mano in me vodijo, da sem v najboljši situaciji zame.

Rada imam svoje angele in oni imajo radi mene.

Slišim svojo intuicijo.

Moja intuicija je močnejša kot vse.

Svetloba in Ljubezen vedno prevlada.

Vodi me Ljubezen.

Jaz sem Ljubezen, vse je Ljubezen. (To afirmacijo usklajeno z dihanjem uporabljamo pri meditacijah Suzan Ashley in božansko deluje. Fantastična je.)

Živim svoje najboljše življenje – zdaj!

Vse priložnosti me najdejo ob najboljšem možnem času.

Rada imam svoje življenje.

Jaz sem mir.

Kaj pa so tvoje afirmacije?

Ljubek pristen srčkan izjemen lahkoten radosten živahen jasen bogat razkošen iskren navihan lahek blažen strasten slasten šarmanten dan poln obilja!



Življenje te ljubi. (L.L. Hay) Vse te ljubi. Sprejmi to veličastnost ljubezni. Odpri svoje srce še malo bolj! (Bom. Hvala! In hvala za vse! Rada vas imam!)

Ni komentarjev:

Objavite komentar