petek, 26. april 2024

OBILJE

Veš kaj, rada imam svoje življenje. Uživam. Sploh pa uživam v delu. Oblikujem nov način vrtnarjenja in vse je poskusno. Zato mi je še toliko večje zadovoljstvo, ko mi že žene kolerabica in korenje. No, mislila sem napisati rukola. Saj mi žene že vse troje in tudi grahek že kuka ven in je velik že cela dva centimetra.

V gozdu sem našla tako lepo jaso s čudovitim razgledom in izjemno močno energijo.

Zdaj si delam tretjo gredico in ne vem več, kaj bi posadila, saj že imam vse. Mogoče malo počakam, da bo pobiranje zelenjave poznejše. No, to je že četrta gredica. Če pa bi štela tudi tisto z rožami, pa je že peta.

Gledala sem čudovit romantičen film, ki je bil prav zabaven. Še sanje sem imela tako romantične. Neverjetno se mi dogaja. V gozdu pa sem videla bukvi zaraščeni skupaj, ki sta imeli na sredini majno jezerce z vodo. Kako prikupno. Vsako je rastlo zase, a vseeno sta bili povezani. Mogoče je to definicija odnosa, da sta vsak zase srečna kot človeka, skupaj pa še bolj.

Zdaj sem se spomnila, da lahko posadim koriander. Pa seveda zeleno. Čebule in česna tako ali tako ni nikoli preveč. Lahko pa še naredim sadike.

Res imam lepo življenje. Bogato. Pestro. Zadovoljna sem.

Sonček me je ves dan tako lepo grel in me očaral s svojo toplino.

Nekako sem v sebi mirna, saj vem, kdo sem.

Naredila sem si suši. Dober je bil.

Iskala sem lopatko, ki jo imam posebej za basanje komposta. Nikjer je ni bilo. Ne pri orodju, niti pri kompostu, niti v kleti ali pred vhodom. Takoj pa, ko sem se vprašala, kakšna je moja lekcija v tem, se je pojavila. Moja lekcija je bila, da seveda pospravljam orodje na svoje mesto. Šele po dveh krogih okoli se mi je posvetilo. Tako sem se je razveselila.

Mačka Bliss je bila tako razigrana in je plezala po drevesih. Celo pokazala mi je jezik, ko je skočila iz listja. Dobesedno. Res pa je, da sem ji jaz metala listje, da bi se igrala. V topli gredi se je skrila pod škatlo in me čakala tam. Res je nagajiva. S polno hitrostjo je pritekla zadaj v gozd, da sem se prav nasmejala od presenečenja.

Mislim, da bi rada imela še manj časa ob telefonu in računalniku. Zdaj sem se navdušila za obdelovanje vrta in pogledala sem že skoraj vse videje, kar obstajajo. Lahko se malo omejim. Saj bi mi samo koristilo, če bi bila še bolj povezana s sabo.

Uživam, ko sem zunaj. Rada sem v naravi. Malo sem kopala po zemlji in čudovito mi gre. Želim si narediti tudi novi kompostnik.

Na Trag biljke sem našla perma modele, kjer v petindvajsetih dneh posadiš in potem že nabiraš rukolo. Komaj čakam. Zdaj še je tako lepa bejbi - mini, a se bo kmalu okrepila. Vsako večer jo še pokrijem z vrtno kopreno, da ji je bolj toplo. Dežek pa vse zaliva.

Vem, kdo sem jaz? Počutim se tako srečno v naravi, ko mi raste moj vrtek, da se počutim še bolj svobodno. Res imam srečo. srečna sem nad vsemi pričakovanji.

Uživam.

V gozdu sem bila, ker sem nabirala liste, da jih dam za osnovo gredice. Na njih potem položiš tunele iz kartona, ki jih napolniš z zemljo. Neverjetno enostaven način sajenja in obdelovanja. Zemljo še zmešaš s kompostom in bio organskim gnojilom. Potem pa sadiš. Čisto enostavno je. Na mizi imam šopek iz narcis, ker tako lepo cvetijo. Božansko lepe so. Rada jih imam. Spominjajo me na mojo babico, ki jih je imela polno. Našla sem tudi meto ali meliso, ki diši po limoni. Božansko. Res mi narava tako obilno daje. Živim v obilju vsega. Neverjetno je. Kako zadovoljna sem. Ljubim svoje življenje.

Ljubek pristen nagajiv lahkoten blažen radosten bogat zabaven iskren jasen razkošen dan poln obilja!



Bodi to, kdo si. Čudovita si že zdaj. Izražaj svojo pristnost in svojo luč. Imej se rada in se ceni. Dragocena si za naš planet. In vso vesolje. In še dlje! Naj tvoje luč sveti močno!


Ni komentarjev:

Objavite komentar