sobota, 10. junij 2023

Posodobitve na celi črti!

Veš kaj, skozi berem navdih ali kaj poslušam. To me tako dvigne v moje pristno pravo radostno stanje zavesti, da si želim vse deliti s tabo. Zdaj pa je čas, se zares posodobimo.

Kaj lahko naredim, da sem bolj na tekočem?

Kako lahko še bolj ustvarjam s srcem?

Kako lahko opustim stare zamere in grem naprej.

Najlažje mi je reči, da naj to bog zamre uredi.

»Bog ti »porihtaj«. Saj nimam ne volje ne časa, da bi izgubljala energijo s tem. Ti me poznaš. Ti poznaš mojo situacijo. Zdaj pa prosim uredi v najvišje dobro vseh. Hvala!«

»Kdaj sem nazadnje posodobila mojo molitev? Kdaj sem nazadnje posodobila sebe?« (Iyanla Vanzant)

Še vedno molim enako kot otrok? Takrat sem molila naučeno, zdaj pa imam vedno bolj pristen odnos z bogom. Bolj prijatelj je kot sodnik. (To so nam tako vsilili, da je krut razsodnik, da so nas lahko bolj upravljali (beri zastrahovali) po svoje.) Ampak mi se ne damo in gremo po svoje! Saj ne gre samo za cerkev in vero, gre tudi za vse druge sisteme.

Kako se lahko danes bolj povežeš z bogom kot tvojim prijateljem?

Ljubek božanski bogat lahkoten zaupanja poln dan!



🌷 P.S.: Čarobnost je v zraku. Občuti lepoto tega trenutka!

Ni komentarjev:

Objavite komentar