nedelja, 4. junij 2023

Čaroben dan!

Imaš danes jasnost v sebi? Si lahko še bolj pristna?

Ni lahko, ko se za nekoga trudiš, da bi te sprejel in odobraval, če te že vsaj rad ne more imeti – in tega ni zmožen. Je pa moja odgovornost, da to sprejmem. Zakaj bi me morali imeti vsi radi? Sem zato potem bolj srečna? Sem zato lahko potem bolj pristna? Sem zato lahko potem komaj zares – jaz – jaz? Zakaj bi me morali odobravati? Zakaj?

So mi drugih »ovira«, da jaz ne živim bolj pristno? Uporabljam druge za izgovor, da se jaz ne rabim potruditi zase?

Se jaz sprejema?

Se jaz imam rada?

Imam rada in sprejemam vsak delček svoje duše, svojega bitja – vsega, kdo sem – v celoti?

Vse je vedno igra zrcal. To, kar želim izvabiti iz drugih, je prav, da izvabljam iz sebe. Če sem srečna, potem niti ni tako pomembno, kaj si mislijo drugi. Torej če mene boli glava, tudi ne pošljem mame v lekarno in naj vzame tablete. Ne! Zakaj pa potem pričakujem, da bo to delovalo pri vsem drugem?

Danes sem odgovorna. Druge osvobajam. Sebe osvobajam. Živim najbolj srečno, kar zmorem zdaj! ustvarjam si sočno življenje, ki ga ljubim. Jaz se imam rada. jaz se sprejemam! Jaz si ustvarjam čarobno življenje! In to je čisto dovolj!

Kako pa si ti ustvarjaš čaroben dan danes? Bodi si pomembna in se res osreči.

Zabaven ljubek radosten lahkoten živahen pester pisan uživanja poln pristen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu. Imej se rada. sprejmi se v celoti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar