sreda, 7. junij 2023

Znaki NEsrečnosti!

Kaj te zares navdihuje?

Mene narava! Tako moč ima v sebi in hkrati tako nežnost in milino!  Kaj želiš poudariti v sebi? Kaj so tvoje močne točke?

Danes sprejemam to, kdo sem. Danes sem samo srečna.

Kaj pa je prvi pokazatelj, da sem v neravnovesju? Seveda moje počutje – sitkanost, tečnost, ciničnost, zmedenost, nejasnost, nered.

Glavni pokazatelj pa je, da nisem srečna – zdaj. Še bolj pomembno pa je, da nisem srečna na splošno! Tudi o tem govori Iyanla Vanzant. Zelo sem vesela, da sem jo srečala. Tako me je navdušila, da ti želim vse predati naprej! vse sladkorčke, ki sem jih izvedela, ti želim podariti, da je veselje še bolj izpolnjeno.

Torej, če sem nesrečna, mi ne preostane drugega, kot da se očistim. Kot da otresem vse, kar ni moj resnični jaz, da sem potem komaj lahko pristna. Zato mi je narava dragocena, da se povežem s sabo!

Kdo so pa tvoje učiteljice? Danes spet stopi v stik z njimi, dragocene so zate in za tvoje lepo bogato življenje. Odgovorne pa smo tako vsaka sama za svoje življenje, kaj naredimo s tem!

Kako lahko danes vneseš malo harmonije v svoje življenje!?

Ljubek srečen srčkan sijoč spontan lahkoten sočen začinjen živahen dan!



🌷 P.S.: Ljubi se in se sprejemaj. Ti si prva, ki si zares lahko podariš vse, kar si želiš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar