četrtek, 8. junij 2023

Rada imam veselje!

Kaj bi še pometala iz svoje omare? Ha-ha! Pa kaj so dnevi čiščenja ali kaj?! Saj imam dovolj in lepe stvari v omari! Samo, če se otrok rodi v devetih mesecih, potem se lahko tudi jaz prenovim v desetih mesecih. Mi še odgovarjajo oblačila iz preteklosti? Si še želim nositi isto? Kaj si zares želim? Še odražajo mene, kot sem in kot bi lahko bila? Našla sem tako lepo srajčko poslikano s srčki! To pa je zame! Kot bi mi tisoč srčkov govorilo, da naj poslušam svoje srce!

Poslušaj svoje srce!

Poslušaj svoje srce!

Poslušaj svoje srce.

Zares poslušaj svoje srce!

Potem sem zares v tem trenutku! Potem zares sijem v vsem svojem sijaju!

Zares imam rada lepa oblačila in tega si ne bom odrekla! Rada imam raznolikost! Rada imam veselje in radost! Rada imam živahen barve! Sploh živo roza pinki!

Kaj pa imaš ti zares rada? ni treba, da gre za oblačila! Danes imam tako lepo roza krilo oblečeno in zraven nežno roza puli. Zanimivo pa je, da sem si prebarvava dom (sin mi je zelo pomagal in sva uživala skupaj) in so zdaj bolj umirjene barve, razen ene stene, ki je ostala rumena!

Spreminjamo se. Danes si to priznajmo in praznujmo!

Kako se ti spreminjaš? Kaj te zares veseli? Kaj si zares želiš?

Ljubek radosten nagajiv srčkan lahkoten vesel pristen živahen edinstven harmoničen dan!



🌷 P.S.: Pleši skozi dan! Sledi svojemu srcu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar