nedelja, 4. junij 2023

Praksa! Vaja! Uporaba!

Rada imam dneve, ko se družim s prijateljico. To mi je tako veselje. Skupaj raziskujeva naravo in se pogovarjava o vsem. Pomiri me. Oziroma pomaga mi, da spet najdem stik z mirom v sebi. Jaz pa njej.

Dovolj je bilo primerjanja, tekmovanja. Vsak ima svoje najboljše strani in čas je, da se jih zavedamo – ostalo pa pozabimo – ali pa se pomaknemo naprej, če so nam res tako zelo moteče.

Rada bi napisala, kako so mi dragocene meditacije s Susan Ashley in zdravljenja, ki jih imamo skupaj. Toliko izvem o sebi in nasploh o življenjskih globinah. Potem pa to uporabljam skozi teden in spet potem dobimo novo nalogo v udejanjanje. Prav všeč mi je, da sem tako aktivna, da vse nekako poskušam uporabiti v dnevu in »zanimivih« situacijah.

Zame vem, da je na nekaterih področjih prišel čas, da se res pomaknem naprej. nikamor nisem prišla. Niti se ne želim več truditi in razmetavati svoje energije za ljudi, ki me niti ne cenijo, niti jaz njih, če povem po resnici.

Z nekom vzpostaviš takojšnjo prijateljsko vez, z drugimi pa pač ne. Zato niso eni slabši ali boljši, samo čas je, da se poslušamo in gradimo z ljudmi, ki so nam v veselje in mi njim. Drugi, ki nas ne marajo, pa jih ne rabimo prepričevati, da bi nas morali imeti radi. Samo živim svoje življenje naprej, najboljše, kar lahko. To je to. To je to, ne glede na to, kdo je to.

Kako si danes lahko polepšaš dan? Zdaj pa to zares udejanji!

Ljubek srečen igriv radosten vesel spontan navdihujoč radosten dan!



🌷 P.S.: Življenje te ljubi. Zdaj je tvoj čas razcveta!

Ni komentarjev:

Objavite komentar