sobota, 10. junij 2023

Pač rada imam učenje!

Kako zanimivo se vse dogaja. Kaj? To se je zgodilo!? Dobro! Kaj se že spet dogaja! Dobro!

V sebi želim pomiriti kraljico drame!

Vse je dobro!

Vse je dobro!

In čisto vse je dobro!

Te besede Sarah Ban Breathnach mi vedno pomagajo! Navdajajo me z novim upanje. Pomirijo me. Vdihnem. Izdihne. Vse je spet dobro!

Veš, Kojc ima tudi taki učinek na mene. Zjutraj sem poslušala stari video iz mojega youtube programa Kateja (Martin Kojc: Učbenik življenja: 1. lekcija https://youtu.be/26oq4IM9RvI) in bilo mi je v veselje, da sem osvežila modrosti. Rad ga imam. Hvaležna sem, da je vse podal na preprost, a zelo jasen način!

Kaj češ, ne morem, da ne bi imela rada navdiha!

Zdaj se otresam vseh ovir, ki so mi stale na poti, da bi zares ustvarjala! Hvaležna sem za nov začetek. Hvaležna sem, da sem vse tako dobro sprejela in da zdaj lahko nadaljujem s čistim listom. Ali vsaj, da lahko obrnem novo stran!

Kaj zate pomeni nov začetek?

Ljubek radosten nagajiv lahkoten vesel igriv pristen živahen jasen kreativen srčkan dan!



🌷 P.S.: Življenje je prelepo, da bi ga zapravljali za neumnosti! Kaj se zavedaš, kako dobro ti gre v resnici!?! Sledi svojemu srcu. Čas je, da se prerodiš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar