četrtek, 8. junij 2023

Otipljivost Ljubezni!

Kako lahko svoj dan začiniš z ljubeznijo?

Kaj imaš zares rada?

Danes je dan uresničitve.

Zjutraj sem tako uživala v divki in vanijijevem ovsenem mleku. Posebej, ker je sonce tako lepo sijalo na sedežno in sem res uživala v trenutkih. Počutila sem se kot bi me osvetljevala svetloba ljubezni! počutila sem se tako ljubljeno, kot bi stala v žarku Ljubezni, ki je postajala prav otipljiva!

Če bi danes bilo novo leto, kaj vse bi pustila za sabo in česa bi si želela več v svojem življenju?

Kaj bi pospravila iz svoje omare in bila čisto na novo zaljubljena v svoja oblačila?

Kaj bi pospravila iz svojega doma?

Kaj bi pospravila iz svojega okolja ali bolj koga bi spustila in s kom bi se zares začela družiti in graditi mostove?

Skupaj lahko soustvarjamo čarobnost. Zato je tako pomembno s kom tkemo niti ljubezni in navdušenja.

Kaj ti dajejo ljudje s katerimi se družiš? Dodatno težo ali lahkotnost in veselje do življenja? Obsojanja in zavist ali navdušenje, kako ti uspeva? Spodbudo ali kritiko?

Večinoma časa, saj so odnosi kar »zanimiva« tema, za katero že rabiš neko predznanje in še bolj pomembno srčnost, da sploh kaj uspe ali »kipne« (naraste) iz te moke (kruh) – iz tega. Dobro se občutijo večino časa, to je dragoceno! Zdaj ko sem izstopila iz zmedenega prijateljstva, še bolj cenim prijateljice, s katerimi pa res lahko skupaj gradimo!

Kaj pa ti ceniš v sebi in v prijateljicah? Kakšna prijateljica pa si ti?

Ljubek srečen igriv lahkoten srčkan jasen vesel razigran lahkoten pester miren dan!



🌷 P.S.: Čarobnost je vse naokoli – odpri ji srce!

Ni komentarjev:

Objavite komentar