nedelja, 11. junij 2023

Zavestno dam energijo!

Pa komu želiš namenjati energijo?

Čemu želiš namenjati energijo?

Pa jo?

Komu jo dejansko namenjaš? Ali čemu?

Tvoja energija je dragocena!

Velikokrat se mi zgodi, da me potegne spirala preteklosti in takoj mi vse potegne na krivo ali druge podobne občutke, da nisem dovolj in da sem jaz kaj naredila narobe.

Ampak nič več!

Dobro mi gre! Zadovoljna sem, kjer sem in se že veselim, kaj vse še prihaja! Zdaj sem srečna do konca svojih dni!

Nič več!

Ne bom več avtomatsko sprejemala neumnosti (vsega sranja) nase! Skupaj smo v tem! Ne bom več predelovala sranja za druge! Saj pa smo odrasli in odgovorni! Naj se vrne ta prikolica z drekom od kot je prišla! Tako je!

Jaz imam rada svež zrak in čistočo v mojih mislih, telesu in srcu – na vseh ravneh! Zato zavračam zdaj vsako basanja dreka drugih name! Jaz bašem svoj drek in sem odgovorna samo zase! To je dovolj!

Kakšna je lekcija zame?

Ne rabijo me vsi imeti radi. Dobro mi gre. Zaupam življenju, da se vse zgodi za namenom, tudi to, da kdo odide iz mojega življenja. Tako se ustvarja prostor pravim srčnim ljudem.

Kako pa ti postavljaš odgovornost zase in meje z drugimi?

Ljubek srečen igriv dan!



🌷 P.S.: Cveti moja draga! Zdaj je tvoj čas. Včasih je potrebno dobro gnojilo, za še boljšo rast!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar