sreda, 14. junij 2023

Škatlica dobrih vibracij!

Včeraj sem imela odkrit pogovor same s sabo. Bilo je zdravilno. Slišala sem se. Zdaj pa lahko grem dalje.

Zavedam se, da imam jaz moč, kako se počutim. Jaz imam sredstva na dosegu roke, če se želim počutiti boljše! Moja volja pa je, če jih želim uporabiti! Seznam je dolg!

Afirmacije.

Tapkanje.

Sprehod.

Vožnja s kolesom.

Ples.

Lepo oblačenje.

Čaj.

Gledanje sončnega zahoda.

Gledanje sončnega vzhoda.

Opazovanje zvezd in lune.

Dotik drevesa.

Stopiti bosa na zemljo.

Plavanje.

Opazovanje valov.

Sedenje ob reki ali jezeru.

Fotografiranje.

Pisanje.

Kopel.

Tuš.

Kuhanje.

Opazovanje plamena ali svečke.

Nabiranje kostanjev.

Tišina.

Poslušanje dobre glasbe.

Vožnja.

Morje.

Sedenje v viseči mreži.

Peka piškotov.

Humor in smeh.

Dober film.

Dremež.

Družabne igre.

Meditacija.

Branje.

Vožnja s čolnom!

Prestavljanje pohištva!

Učenje!

Nega rož!

Prebarvanje sten.

Pogovor z drevesom.

Čaj v novi kavarnici.

Potovanje.

Namakanje nog v morju.

Slikanje.

Barvanje.

Risanje.

Kaj pa je na tvojem seznamu, kako si izboljšaš svoje razpoloženje? Naredi svoj rešilni seznam. Potem pa ga uporabljaj. Že vidim škatlico ali kozarec za vlaganje napolnjeno s temi idejami.

Ljubek ustvarjalen pristen pisan vesel lahkoten miren jasen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Šepeta ti čarobne besede duše!

Ni komentarjev:

Objavite komentar