nedelja, 11. junij 2023

Moja prioriteta je mir!

Kaj so tvoje prioritete?

Definitivno mir v domu. Še prej mir v srcu. ustvarjalno izražanje. Pristnost. Srčnost. Igrivost. Veselje.

No, to so že bolj vrednote.

Moja glavna prioriteta je mir v srcu!

Potem se tako vse uredi, kot je najboljše zame in za vse.

Rada gradim mostove do bližnjih. Seveda je to obojestransko delo. Živim pristno in se veselim naprej!

Veš kaj, skoraj sem že pozabila! Dobim darilo danes! Knjigo in komaj čakam da se poglobim v njo!

Na internetu je veliko sranja, ampak lahko pa je tudi neznanski vir dobrega in učenja! Pomembno pa je, kaj iščemo! Kajti kaj iščemo, to bomo našli!

Zdaj pa je čas, da prečistim tudi svoje okolje. Všeč mi je, ko sem pristna. V srcu tako začutim s kom sem takoj prijateljica in kaj je manipulacija. Potem pa mogoče traja nekaj časa, da se še tega zavedam!

Dovolj je bilo!

Gremo dalje!

Prioritete! Mir v srcu! Gremo dalje!

Kaj so tvoje prioritete?

Ljubek srečen igriv vesel radosten zabaven živahen kreativen celovit pristen dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Naj te vodijo svoje prioritete!

Ni komentarjev:

Objavite komentar