sobota, 5. januar 2019

Dobre vibracije...

Super je! Že zdaj! Dobre vibracije. Srce je moj kompas, pa tvoj?

Kako si kaj predstavljaš leto, ki je pred tabo? Kaj te čaka? Kaj si želiš kaj zase? Kam te vleče srce?
Včasih nam pot sama odkriva odgovore. Sproti. Brez velikega trušča. Samo vodi nas. Vseeno pa imam moč, da se odločam, kako se bom počutila vsak dan sproti. Bom ponavljala stare vzorce? Ali bom res kaj naredila, da se počutim boljše? Bom jamrala in ponavljala v nedogled isto? Tudi pri vožnji kolesa mi ni prvič uspelo. Vedela pa sem, da je mogoče. Tako tudi zdaj zaupam. Najprej sem bila cela "plajtrava". Sigurno sem velikokrat padla. In sigurno nisem šla najprej vaditi po velikem bregu. Dol ali gor.

Kaj če bi danes preizkusila dobre vibracije na majhnem hribčku ali ravnici? Sigurno bo lažje. Dobila bom neko zaupanje vase, da zmorem. Potem pa dalje. Z lahkoto se odlično počutim zdaj tukaj v zavetju doma. Pijem kavo. In na čakalni listi imam tako dobro knjigo, ki me komaj čaka. Še bolj pa jaz komaj čakam njo. Vzajemna privlačnost! Že naslovnica je tako privlačna. Že ko samo pomislim na to, sem cela radostna! Potem pa si bom vzela čas za kopel. Božiček mi je prinesel tako lepa dnevnika, tudi v njiju bom pisala.

Želela sem napisati, da je prav, da spoznam stare vzorce. Zdaj jih že verjetno skoraj vse, ker so mi bili vrženi v obraz. Večkrat. Ampak bolj kot kopam po njih, bolj se mi ponavljajo. Zdaj jih opuščam. Zdaj jih osvobajam. Sama pri sebi pa se odločam, da se lahko počutim boljše. Lahko naredim kaj lepega zase. Lahko se vsaj spomnim kaj lepega. Lahko pomislim na kako lepo doživetje. Bolj kot bom razmišljala o starem, bolj se mi bo to ponavljalo. Lahko to samo opustim? Seveda. S tem, ko namenjam več časa stvarem, ki me resnično veselijo. Potem ti vzorci avtomatsko odpadejo. Osivijo. Postajajo črno beli. Zbledijo.

Vredna sem dobrega življenja. Vredna sem, da se potrudim zase. Vredna sem, da pričakujem od sebe, da si ustvarjam poetično življenje. Vredna sem, da v svoje življenje vnesem malo več glasbe, na katero res rada plešem.

Tango mi gre dobro. Kako dobra glasba, kako dobri ritmi, kak odobri koraki. Božansko!

Ljubek sijoč dan!

Cmok! Objem!













P.S.: Življenje je praznik! Danes! Vsak dan! Tango Sexy dance Santa Maria (https://www.youtube.com/watch?v=i3vsiiRK5GU)

Ni komentarjev:

Objavite komentar