petek, 4. januar 2019

Zabavno!?

Hej, kak pa kaj tvoje zabavno življenje? Kaj se ti je kaj zabavnega zgodilo danes? Včeraj? Predvčerajšnjim? Kdajkoli?

Čas je za nego sebe. Za nego svoje duše. To naj bo na prvem mestu.

Vedno je enako. Ko lepo skrbim zase, lepo ravnam z drugimi. Sem še bolj prijazna. (Čakaj zdaj malo. Igramo tu zdaj vlogo najbolj prijazne osebe na svetu? Opa! Odpade! Sem najbolj pristna oseba na svetu! To je to! To je tudi moj cilj za naslednje leto. (Če izgubim fokus. Tu je. Zapisan…) (In sem tudi samo človek. Sem tudi jezna, razkurjena, sitna in vse te sitne plinarne oblike. Dajem jim prostor v sebi. Ker sem to tudi jaz. In to je dobro.))

Sprehod. Kopel. Dober obilen raznolik zajtrk. Danes bo z ajdovim kruhom. Zdaj še je v pečici, ampak že diši. Še malo pa bo! Dobrim branjem. Ne morem prehvaliti Kojca. To pa je čisto zame napisano. Vsak dan ga berem. In leze mi pod kožo. V meni zbuja zaupanje, da je  vse, točno kot mora biti, in vse v moje najvišje dobro. Zaupam.

So pa tudi drobni užitki, k ime razveseljujejo. Pitje kave z lešnikovim napitkom in zdaj pisanjem. To pa je razkošje.

Pa lahko sem spala kako dolgo sem želela. To je tudi luksuz, ki me vedno znova razveseli. Tako je to. To me osrečuje.

Hej, kako je lahko življenje bolj zabavno danes? Kaj je tisto, kar te spravlja v smeh, te razveseljuje, te osreči? To je danes smerokaz. Garmin. Notranja navigacija srca! To je naša smer. Ti imaš svoj garmin, jaz pa svojega. Pa ni važno, kje smo bili včeraj. Začnemo od tukaj, kjer smo zdaj. Včerajšnja pot ni pomembna! Zdaj je pomembno, kam se namenjamo!

Ljubek sijoč kičasto lep izjemen sočen dan!

Cmok! Objem!










P.S.: Ljudem pomagam na tak način, da se počutim zraven izpolnjeno, srečno, zadovoljno, da mi služi in mi je zabavno. Tako je! Srce je glavni kompas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar