nedelja, 30. december 2018

Iskrica!? Plamen!!! Ogenj!!!!!!!

Nekaj lepega je na prazničnosti. Kot bi nevidna lepota še bolj postajala otipljiva. Notranja svetloba sije navzven v vseh sovjih mavričnih barvah. Srčnost se prebuja in se širi okoli nas. Srce je glavni kompas. Potem tudi življenje dobi drugačne razsežnosti.

Si upam biti danes srečna ne glede na vse? Kam me vodi pot? Kam me vodi ta igrivost dneva? Čutim, da se prižiga notranja iskrica, ki tako veselo skače v plamenih. Maham s to čarobno palčko. Uresničuje mi vse moje želje kar sama od sebe. Vse sem. dovolj sem. Ljubim. Ljubljena sem. Pisateljica. Čutim, da je vedno bliže. Vse. Zato se mi nikamor ne mudi. Lahko uživam v teh lepih trenutkih. Zdaj. Zdaj sem lahko srečna in lahko samo zaupam, da bo vse prišlo ob pravem času. Vse, kar je namenjeno, se bo zgodilo. Se že odvija.

Danes sem celo noč sanjala. Imela sem toliko doživetih zgodb. Polnih. Drugačnih. Vse mogoče se mi je sanjalo. Podzavest mi je jasno pririsala vse, o čemer nezavedno razmišljam. Opuščam staro. Opuščam, kar mi več ne služi. (Pa si res upam? Na nek način čutim, da mi staro služi, vsaj temu, da ne rabim še bolj odpreti srca in delati, kar me res veseli. Če res ne bi služilo nečemu, bi že davno vse to opustila.)

Kolegice smo se vozile prejšnji teden do nakupovalnega središča, ki ni tako zelo oddaljeno. Po poti smo srkale kavo. Vsaka je potegnila eno karto Ljubezenskih angelov Doren Virtue. Kako zanimivo. Čisto sem že pozabila na to. Ne spomnim se naslova, ampak mi je pisalo, da naj zapišem vse na list, potem pa zažgem. Obredno. Tako se rešim te stare energije.

Vem, veliko sem doživela v odnosih. Vse so bile odslikave mene, v tistem trenutku, nekih vzorcev. Ampak moje srce je žerjavica. Vsak trenutek je svež. In ogenj je lahko podkuriti v kres!

Mogoče pa bi danes res naredila to vajo! Zase. Opuščanje starega je svežina, ki jo ta meglica zakriva. Naj se razkadi!

Ljubek sijoč pristen srečen dan!

Cmok! Objem!












P.S.: Moje življenje je tako lepo. Komaj čakam to pustolovščino, da se nadaljuje. Ampak že zdaj če čudovita. Poslušam svoje srce vedno bolj in mu sledim. Pa ti? Kam te vodi? Prebujajmo srečnost v sebi.Queen - I Want To Break Free (https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ)

Ni komentarjev:

Objavite komentar