torek, 1. januar 2019

Pa to ja!!!

Danes sem srečna kar tako. Ker sem lahko. Povežimo se s svojim srcem. To je naš kompas! Tako je!
Kako sem osvežena. To pa mi vedno da dober spanec, zajtrk in še prej zeleni sok.

Vedno poslušam med miksanjem in stiskanjem soka Louise L. Hay raido. Radio za mojo dušo. Sredi tega procesiranja soka, sem kar nehala! Slišala sem nekaj tako sijajnega, da sem si morala zapisati!

Kaj lahko danes naredimo, da najbolj spoštujemo sebe?

Uh, kako je to prevesti iz anglešščine. V tem jeziku mi je čisto logično, kaj je želela Nancy Levin povedati. (What can you do today, that honor yourself?)

Kaj lahko narediš danes, da spoštuješ samo (samega) sebe?

Tako, zdaj pa že zveni boljše. Tako mi je bolj všeč. Definitivno priporočam Nncy Levin v kakršni koli obliki.

Potem pa še je rekla to!

Kako to narediš, da je pri drugih deževno, pri tebi pa sončno, kljub temu!

Uh, kako sem se pustila drugim vremenskim vplivom. Tako je zdaj to! Uh, to pa si želim!!! Lepo sončno vreme, ne glede na druge nevihte. Hej, vidim, da preživljaš vihar. Grem zdaj malo na sprehod.
Nekaj drugega bi še rada napisala. Zdaj smo obdelali komaj eno vprašanje. Kaj pa številka dve?

Kaj lahko danes naredim zase kot izraz ljubezni do sebe?

Kaj bi danes bil najvišji izraz ljubezni do sebe?

Vem. Kaj ni to čudovito?! Samo ti dve vprašanji in drugačne odločitve danes, pa ti lahko spremenijo življenje. Meni. Vsaj meni. Pa saj to je dovolj. Kot bi se vozila v megli. Potem pa pridem malo višje, in je kar ni več.

Pa še to, če imamo rezervoar nege do sebe in ljubezni do sebe čisto na nuli, je potrebno nekaj časa, da se spravimo do prve črtice. Tam, ko potem rezerva neha utripati rdeče. Ne prehitro obupati. Kaj pa imam dati drugih, če same (sami) nismo polne (polni)? Tečnost? Zagrenjenost? Ne hvala, tega tako ima vsak preko preveč.

Ljubek pristen srečen ljubeč dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!













P.S.: Življenje je tukaj, da ti stoji ob strani. Življenje te ljubi! Si pustiš? Odpiraš srce ljubezni? Danes je tvoj dan! Pusti da te življenje objame s svojim nežnim toplim ljubečim objemom! Jules Larson - You Know It's True (https://www.youtube.com/watch?v=IYwgGTIsQdo)

Ni komentarjev:

Objavite komentar