četrtek, 3. januar 2019

Trnjulčica


Srčna pot je naša prava. Si tu? Slišiš svoje srce? Naj bo srce naš glavni kompas. Tako je!
Kako lepo je slišati besede iz srca, ki so res iskrene. Lahko so čisto preproste. Kot hvala. So še pa ene bolj pomembne in manj preproste. Malo sem jim pustila zaspati. Kot Trnuljčico. Ponosna sem nate.

Enako velja tudi za nas. Učinek je neverjeten. Te besede nas resnično povezujejo. Ponosna sem nate. To je naša prava intimnost. To je potem naša prava povezanost. Seveda pa delujejo tudi na nas. tudi sebe lahko pohvalimo. Ponosna sem nate, da si danes naredila tako dober zajtrk. Ponosna sem nate, da si pohvalila sina. Ponosna sem nate, da si se zahvalila za darila. Ponosna sem nate, da si šla na sprehod. Ponosna sem nate, da si napisala blog iz srca. Ponosna sem nate, da si se tako igrala z nečakoma. Ponosna sem nate, da si se tako zabavala in plesala. Ponosna sem nate, da si se oblekla tako lepo. Ponosna sem nate, da si meditirala. Ponosna sem nate, da si povedala, da so ljudje prijazni in povedala primere. Ponosna sem nate, da piješ vsak dan zeleni sok iz zelene. Ponosna sem nate, da si se zmenila za razstavo. Ponosna sem nate, da si si tako lepo preuredila stanovanje.

Drugim povemo, da res cenimo njihovo delo. Tudi če so malenkosti, ko je pospravljanje krožnika z mize. Tudi, če samo odnesejo smeti. Tudi, če rečejo komu kaj lepega. Tudi, če si vzamejo čas zame, da skupaj spijemo kavo. Ali pa da dobro skuhajo. Božansko. Vem.

Res sem ponosna nate! Vzameš si čas zase. Prisluhneš svojemu srcu. Potem pa pogumno stopaš po tej poti.

Opa, malo sem se razpisala o tem ponosna. Če pa je potrebno. Sami se tudi moramo potreplajti po rami, ko nam kaj uspe. Ne samo velike stvari. Tudi majhne! To nas potem razcveti v naše najlepše barve!

Ljubek pisan sijoč srečen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje te vabi, da živiš od znotraj navzven!

Ni komentarjev:

Objavite komentar