sreda, 2. januar 2019

Sij, sij...

Čisto drugače je, ko vem, da je prav, da poslušam sebe. Če bi živela življenje določene osebe, bi naredila čisto enako kot ona. Dala bi vse izkušnje skozi, vsa doživetja, ne bi se mogla potem drugače odločati. Zato mi je samo še bolj pomembno sočutje. Tako je to! Ne zmorejo drugače. To je tako, kot bi v plitvem morju pričakoval na bogat podmorski globinski svet koral. Ni ga. Ne obstaja. Centimeter globine je premalo. Ampak lahko uživam v nežnem valovanju plitvine.

Kaj ni lepo, da imam tako razkošje, da odkrivam globine svojega srca. Duše! To je čisti privilegij. Včeraj sem nekje slišala, da če je bila zavrnitev, (glede odnosa, ali službe ali česarkoli drugega) je to naša zaščita. In hvaležna sem za to.

Vsak dan pijem zeleni sok iz zelene. (Ni čudno, niti ni naključje, da je zelen! Pač iz zelene!) Po trgovinah ni ravno velike količine tega. Tako da moram iti vsakih nekaj dni v nabavo. Včasih imam srečo. Potem je dobim polno. Včasih pa moram skoraj vsak dan na lov. Zdaj že imam naštudirane trgovine. Slučajno sem se ustavila v drugi poslovalnici, ker sem ravno šla tja mimo. Gospa na zelenjavi se je tako začutila. Kaj pa te boste z vso to zeleno!? Vse sem ji pobrala. Pa še to je bilo samo tri kilograme!

Potem pa je tako prijazno predlagala, da če bi jo rabila večjo količino enkrat na teden, da mi dobavi. Tako je bila prijazna. Vse mi je razložila in mi rekla, kako bi to uredili. To pa me je tako razveselilo! Zdaj pa bo robe in to vedno sproti dovolj! V tistem hipu, ko sva se vse dogovorili, pa je še bila moja najljubša glasba. Tako dolgo sem jo iskala. Nisem se mogla spomniti prav besedila, samo melodija mi je šla po glavi. Iz mojega najljubšega filma je. Tako da sem rešila dve stvari na mah.

Smo se pa dobile sorodnice skupaj. Kako lepo je bilo, vedno, ko smo se dobili pri babici. Za njen rojstni dan. Zdaj pa smo se dobile tukaj. Redko se usedemo vse skupaj. Malo smo se sukale okoli teh vprašanj…

Kaj se nam je lepega zgodilo v tem letu?

Česa se veselimo v naslednjem?

Kaj cenimo druga pri drugi?

Lepo se je bilo pogovarjati malo drugačne teme. Dajale smo prostor iskrenosti.

Ljubek pristen dan poln ljubezni!

Cmok! Cmok!













P.S.: Naj sonce posije v vse naše kotičke, ki še jih skrivamo pred sijajem. Danes objemamo vse! Sočutni smo do sebe. Čas je, da zasijemo v vsej svoji lepoti. Srce je naš kompas! Tako je!  Brooke Fraser - Something In The Water (https://www.youtube.com/watch?v=8Axj-xvyz8M)

Ni komentarjev:

Objavite komentar