ponedeljek, 3. december 2018

Povabilo k branju... Martin Kojc, Učbenik življenja, prvi teden

Slučajno sem šla v bukvarno, ker sem šla tam mimo na sprehod. Imeli so knjigo, ki sem jo že dolgo iskala. Zdaj pa sem se odločila, da vsak dan delam na njej. Ali ona na meni…

Seveda je to Učbenik življenja Martina Kojca. Vsak dan preberem poglavje, kot je po vrsti. Točna navodila so v knjigi, ki jo toplo priporočam.

Sem jo že prebrala. Večkrat. Zdaj pa res želim posvetiti svoj čas temu. No pa začnimo s prvo lekcijo, ki jo bom na kratko strnila. Vse to je samo povabilo (kot slastna predjed), da skupaj prebiramo znova našega ljubega Kojca.
I. lekcija

Odgovor na vprašanje, kaj moramo storiti, da se nam bi uresničile želje, bi vsak rad izvedel.

»V vsakem človeku je sila neuničljivega življenja nesmrtno jedro večnega zdravja. Ko jo spoznamo, celi vse rane, ki nam jih povzroča svet.«
O.S. Marden

Vse, kar se upira našim željam, izvira iz napačnih duhovnih usmeritev v nas.

V vsakem človeku dremljejo vsemogočne sile, ki lahko odvrnejo vsako nesrečo.

Vi sami si boste pomagali – z lastnimi duhovnimi silami, ki jih bomo skupaj usmerili na pravi tir.
Da bi dobili oblast nad svojim življenjem, morate predvsem spoznati, da je duh tisto prvo, vse povzročujoče v človeku.

Kaj razumemo pod pojmom duh? Razumemo običajno: misli, predstave, ideje, domišljijo, prepričanja, nazor, mnenja, z eno besedo – mišljenje, vaše mišljenje.

Vse v našem življenju je pod izključno oblastjo naših vsakokratnih prepričanj o našem življenju. To vzemite dobesedno, kjti ne velja samo za bolezni, temveč za vse v življenju.

Materija pokaže avtomatsko to, kar ji prepričanje predpiše. Toda obe – zrcalna slika in materija – sta mrtvi, brez moči in učinka. Obe sta le odsev, torej nič. Nobena od niju ni resničnost in nima nobene učinkujoče moči.

Sčasoma vam bo postalo popolnoma jasno, da se vse naše materialno življenje poraja iz našega prepričanja o njem. da je samo naše prepričanje resnično, bivajoče, vsem materialno pa je le preprosto zrcaljenje našega prepričanja o življenju.

Toplo vam priporočam knjigo, kjer so tedenske lekcije. Prvo poglavje sem zdaj brala en teden, pa ko sem izbrala ključne odstavek zame, se mi je vse zdelo sveže in novo. Pa kaj ni to zanimivo? Povabim vas, da beremo skupaj!

Ljubek pristen dan!

Cmok! Objem!












P.S.: Dobro branje je vedno drugačen pogled na življenje...

1 komentar: