ponedeljek, 26. november 2018

Zvezde vsak dan...

Tako rada imam jesen. Sončne dneve. Prav prija mi ta sproščenost. Barvitost. Šumenje listja pod nogami. Čaj. Svečka na mizi. Zavetje kocike. Sprostitev. Dan, ko imam popolne samo za sprostitev. Kaj bi pogledala kakšno komedijo? Lahko bi. Čas je za kopel. Branje knjige.

Prav cenim take dneve, ko samo sem. To je moj užitek. Stvari tečejo bolj v počasnem tonu. To pa mi tudi ugaja. Počasi pijem kavo. Uživam ob zajtrku. Spila sem moj zeleni sok. Meditirala. Zdaj je že več kot leto, ko meditiram čisto vsak dan. To me povezuje z mojo naravo. Pristnostjo. Umiri vse vrveže miselne konice v meni. Vsaj za malo.

Kaj ni zanimivo, da je smeh zdravilo za vse? Srce postane bolj lahkotno. Že davno so govorili, da je smeh pol zdravja. Danes bom ga sigurno vnesla kaj v svoj dan. Vedno se mi zgodi kaj norega in nepredvidljivega, kar me nasmeji.

Komaj čakam na kino zjutraj! To pa si tako želim pogledati! Komaj čakam! Juhu! To pa bo božansko! Seveda je film o Queenih. To pa res komaj čakam! Juhu! To pa mi je tako dobra glasba. Karkoli je povezano s pristnostjo me navdihuje! V vseh pogledih! To pa si res želim pogledati!

Kam me vodi pot danes? Poezija moje duše naj določa pot. Zadovoljna sem tukaj, kjer sem zdaj in se že veselim vsega, kar še je pred mano. Zdaj imam lepo življenje! Sedim ob oknu. Pišem. Gledam te puhaste oblake. Nebeško modro nebo. Čisto me prevzame.

Včeraj sem se vozila domov (ponoči… logično…), tudi pred včerajšnjim. Bile so tako lepe zvezde. Videl se je mali voz. Ali vsaj kvadrat. Karkoli je že bil. Božansko! Tako so me posrkale s svojo lepoto. Prav čas se je ustavil. Tako so neverjetno lepe. Vsak dan bil lahko gledala zvezde in se ne bi nikoli naveličala. Zakaj pa jih ne? Tako kot sončne vzhode in zahode. To pa prav obožujem!

Ljubek zvezdnat dan!

Cmok! Objem!












P.S.: Živim pristno srečno življenje. Sem v procesu postajanja, vseeno pa sem že vse, kar sem. Želim izraziti svojo dušo in tako sem navdih drugim, da naredijo enako zase.

Ni komentarjev:

Objavite komentar