petek, 30. november 2018

Odpiram srce...

Kam me vleče danes? Kaj si želim? Kaj si res želim. Vzela si bom nekaj toplega za obleč in se bom odpeljala h kakemu jezeru. To bi bilo danes. Samo zato, ker je sonce in ker imam čas. In si res želim.

Danes dobim osvežen računalnik nazaj! Komaj čakam. Moj je le moj. Pa še vijoličen je! Kaj bi si več želela? To pa bodo potem besede kar same od sebe letele kot po maslu!

Pa super je, ko sem samo zavita v živo roza jutranjo puhasto haljo. Pišem. Pijem kavo. To je dan po moje! Zunaj pa je tako lepo sonce! Kaj še je lahko lepšega! Ah, lepo je.

Zdaj imam na hladilniku vprašanje, zakaj je vredno živeti?

Za slikanje, pisanje, tople pristne srčne odnose, ljubezen, družino, razvijanje sebe kot duše, radostne rasti, smeha, humorja, zabavnosti. Lahkotnosti, potovanj, navdiha, lepega oblačenja, užitka ob kavi, sončnega dneva, kot je danes. Dobrega filma. Izraznosti. Barvitosti. Morja. Sprehodov. Zvezd. Sončnih vzhodov in zahodov. Globokih pogovorov. Spodbude. Povezanost. Užitka. Dobre hrane! Prijateljstva. Čutenj. Razgleda. Pinki nogavic s pikami, ki so tako tople.

Ljubek sončen dan od znotraj navzven!

Cmok! Objem!













P.S.: Počasi odpiram svoje srce in stopam po srčni poti. Vse ob pravem času. Živim srečno življenje in to želim vsem. Hodimo po vsak svoji srčni poti. Življenje te ljubi! Queen - I Want To Break Free (https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ)


Ni komentarjev:

Objavite komentar