sreda, 28. november 2018

K A T E J A : Perfection, too!


Hi my Beloved!

it was a pleasure. How calm relaxed atmosphere was it. Full of love. She loved me wholeheartedly. I felt we had something special. Both of us were, who we were. And that's exactly how we were close and confident. I’m grateful that I have experienced this pure love from grandma. 


Becoming. Authenticity. Coincidence!? And who believes in it! No coincidence!



I heard that there is too much stress in our lives. Are you causing it for yourself or others to you. Stress draws out energy from us, exhausts us.


What if everything is a game? What if everything is just a simulation? What if I take everything too seriously? What if everything is just moving in stages, but which are also imaginary? What if everything is just an extension of the horizons.


I’m what I am, and I fully accept and enjoy the expression of what I am now, at this moment, in this life. What if that's all it is? What if my purpose is just that I am? Genuine. The original. Love. Playfulness. What if the purpose is only the freedom of creation, joyful growth and happiness?



How much I love the sunsets! Well, if I watch them every day! It's never enough! They are magic! And! The green snake crocodile boots! Because they are pure perfection, too!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Popolnost!


Hej moje drage, moji dragi!

Kako mi je to bilo v veselje. Kako umirjeno sproščeno vzdušje je bilo pri njej. Polno ljubezni. Imela me je rada z vsem srcem. Čutila sem, da imava nekaj posebnega. Obe sva bili to, kar sva. In točno taki sva si bili blizu in zaupnici. Hvaležna sem, da sem to doživela. Čisto pravo iskreno ljubezen babice.


Uresničevanje. Pristnost. Naključje!? Pa kdo še verjame v to! Naključji ni!
Še prej pa sem slišala, da je preveč stresa v našem življenju. Ali si ga povzročamo sami, ali drugi. Stres nam izžema energijo iz nas, nas izčrpava.


Kaj pa če je vse igra? Kaj če je vse samo simulacija? Kaj če vse jemljem preresno? Kaj če je vse samo pomikanje po stopnjah, ki pa so tudi namišljene? Kaj če je vse samo širitev obzorij.

Sem kar sem in se popolnoma sprejemam in uživam v izražanju tega, kar sem zdaj, v tem trenutku, v tem življenju. Kaj če je to vse, kar je? Kaj če je moj namen samo, da sem? Pristna. Samosvoja. Ljubezen. Igrivost. Kaj če je namen samo svoboda ustvarjanja, radostna rast in sreča?

Kako obožujem sončne zahode! Pa če jih gledam čisto vsak dan! Nikoli ni dovolj! Prac čarobni so! Zraven pa prav pristajajo zeleno kačasto krokodilji škornji! Ker so tudi čista popolnost!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar