petek, 30. november 2018

K A T E J A : A blue tiger...

Hi my Beloved!

Is so nice, so great, when things are interesting to me in life, then I only know more about what I really like ?! I know!

The masterpiece in the progress! At the same time interesting in some strange ways and at the same time fascinating! It leads me to what I really want. As if life would be carved, what I really want and what I don’t need any more - it's gone!


Interestingly, however, "interesting situations" don’t throw me away from the track anymore. Or they throw me away, but they leave me after a shorter time in armor, frost, numbness. I think that day-to-day meditation is also very helpful.


Everything is to my highest good. It's just the right time.


Everything is being exactly as it should. For the benefit of everyone involved. The highest good!
I like now, this point of life. It's opening. In all directions. Which path will illuminate for me, I will see. Sometimes this interim period is a real blessing. Dignity and acceptance of a new one.

Do you hear me!? Do you know how to use telephone booths? I'm all in harmony with it! Blue with a pinch of tiger pattern.

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly
















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Moder tiger...


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj ni lepo, kaj ni super, da je tako, ko se mi dogajajo zanimive stvari v življenju, da potem samo še bolj vem, kaj bi rada?! Vem!
Mojstrovina v nastajanju, hkrati zanimivo na neke čudne načine in hkrati fascinantno, da me vodi v to, kar si resnično želim. Kot bi življenje klesalo z mene, kaj si v resnici želim in kaj ne rabim več - odpade! 

Zanimivo pa je, da me »zanimive situacije« več ne vržejo tako s tira. Ali pa me vržejo, pa me pustijo potem krajši čas v oklepu, zmrzali, otrplosti. Mislim, da je kriva tudi vsakodnevna meditacija. 

Vse je v moje najvišje dobro. Čisto pravi čas se je vse zgodilo.

Vse se uredi popolnoma tako, kot se mora. V dobro vseh vpletenih. Najvišje dobro! 
Rada sem zdaj v tej točki življenja. Odpira se. V vse smeri. Katera pot se bo osvetlila zame, pa bom videla. Včasih je to vmesno obdobje pravi blagoslov. Poslavljanje in sprejemanje novega.

Se slišimo!? Kaj še sploh kdo zna uporabljati telefonske govorilnice? Vsa sem v sozvočju z njo! Modrina s ščepcem tigrastega.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar