sobota, 24. november 2018

Na široko! Danes!

Kaj pa če je vse igra? Kaj če je vse samo simulacija? Kaj če vse jemljem preresno? Kaj če je vse samo pomikanje po stopnjah, ki pa so tudi namišljene? Kaj če je vse samo širitev obzorij. Sem kar sem in se popolnoma sprejemam in uživam v izražanju tega, kar sem zdaj, v tem trenutku, v tem življenju. Kaj če je to vse, kar je? Kaj če je moj namen samo, da sem? Pristna. Samosvoja. Ljubezen. Igrivost. Kaj če je namen samo svoboda ustvarjanja, radostna rast in sreča?

Hm. To pa potem čisto spremeni pogled na vsakdanjik. Zakaj potem obsojanje, odpuščanje, skrbi?! Čisto po nepotrebnem. Vse je bolj igra in zabavnost. Če je to moja igra, zakaj se ne bi bolj zabavala zraven?!

Kaj pa še ta predpostavka, da mi celo vesolje stoji ob strani? Pa tudi ta, da je prijazno do mene! Pa da je vse v moje najvišje dobro. Včeraj sva se pogovarjali s sodelavko in mi je rekla, da je vse za nekaj dobro.

Vem. Vem. Vem. Zaupam.

V trenutku tega neurja, ali nevihte ali viharja. Ali malega neurja, nevihtice ali viharčka lahko zaupam. Lahko zaupam. Da vesolje vse plete v moje najvišje dobro. Vse je dobro. In če še ni vse dobro, še ni konec. Konec je srečen. Zaupam v to.

Kako sem hvaležna za pisanje. Moje misli so kot prometna konica ob najbolj našopanih urah. Avto ob avtu. Vse v hrupu. Moje pisanje pa je kot sprehod po naravi. Povezanost z dušo. Za to pa sem tako hvaležna. Res mi je dragoceno in pri srcu. Rada pišem.

Ljubke kičasto pisan dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem! Objem!












P.S.: Življenje te obožuje! Tebe ja! Odpri mu okna na široko! V srcu je polno ljubezni! Dajmo ji prosto pot! Danes! Ob vsaki priložnosti! 

P.P.S.: Popolnoma se prepuščam srcu da me vodi. Kompas je moje srce. Tako je! Sem navdih ljudem, da so na svoji srčni poti. Queen - We Will Rock You  (https://www.youtube.com/watch?v=-tJYN-eG1zk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar