sreda, 21. november 2018

K A T E J A : Totally enthusiastic!


Hi my Beloved!

What did I learn this journey? Every day can be genuine and exploration.



I create a life as I want every day.


Less is more. So many clothes! Why!? Six dresses for four days?


First, it's time for coffee. Then is the time to slowly explore the city. Everything will wait for me. The ruins and rocks are in no hurry. Not today. And I’m not in hurry, too. It's a vacation!


I love having a morning in the city, when the whole city is asleep. I adore walks then. That's my time.


How pleased I am! Lucky! Totally enthusiastic!


Sometimes the colors are just a pinch, a piece of dress. But they still give it the right touch. Emphasis. All other lights! That's why I love colors! The bouquet is so perfect!



A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Čisto navdušena!


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj sem se naučila to potovanje? Vsak dan je lahko pristen in raziskovanje.

Vsak dan sproti si ustvarjam življenje, kot si ga želim.

Manj je več. Sploh pri oblačilih. Zakaj sem imela za štiri dni šest oblek zraven?


Najprej čas za kavo, potem pa počasi naprej raziskovanje po mestu. Vse me bo počakalo. Ruševinam in stenam se nikamor ne mudi. Ne danes. Meni pa tudi ne. Dopust je!

Rada imam jutra v mestu, ko še celo mesto spi. Takrat obožujem sprehode. To je moj čas


Kako sem zadovoljna! Srečna! Čisto navdušena!

Včasih so barve samo ščepec, delček oblačenja. Pa vseeno ji dajo tisti pravi priokus. Poudarek. Vse drugo zažari! Samo zato imam rada barve! Šopek pa je tako popoln!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar