ponedeljek, 19. november 2018

Mninimalistka... pa ja!

Split 2018 (Polno velikih rib plava ob čolnu in vrveh! Res!)
Hej, kaj če bi si jaz pospravila omaro? Saj sem si jo že. Vse imam tako lepo urejeno po barvah. Od bele do rumene in potem rdeče, pa pinki in naprej. Ampak tako, če bi si malo zmanjšala obseg oblačil? Lahko bi.


Kaj sem napisala, da sem imela zraven kovček (majhen, mini, drobcen). V Split. Potovanje. (Naj samo omenim, da je bilo to potovanje duše. Kaj pa ni potovanje duše?) Zraven pa sem imela toliko lepih oblačil in vsega. (Preveč.)

Spodaj je tako toplo – vroče. Bundico sem pospravila v kovček zadnji dan. in pokrov ni šel zapreti. Zadrga se je nekako počasi premikala, dokler ni obstala. Na kolenih sem bila na kovčku, da sem ga lahko zaprla. Potem pa sem upala, da se zadrga ne vda pod pritiskom. Samo do doma naj vzdrži.

Pa bi res potrebovala toliko oblačil? Odlično sem se počutila v udobnih hlačah. Majici in srajci čez, če je bilo potrebno. Za sprehode proti večeru bi bil dovolj pulover in vetrovka. To je tri plus dva kosa oblačil. Tudi če bi vse štiri dni hodila enako oblečena, nihče niti ne bi opazil. Meni pa bi bilo dovolj. In ne bi imela problema zapirati kovček. No. Dodala bi še šal. Za popestritev. Torej šest kosov. Tako bom naslednjič potovala. Minimalistično. Se že vidim. Me pa res zanima?!  Bom prenesla to? Lahko. Bomo videli kako bo. Sicer nekaj bi si te že malo več zraven vzela. Tako sem prejšnjič razmišljala in sem potem kar cel kovček napolnila.


Uh. Lahkotnost v vseh pogledih. Tudi v pakiranju. Manj je več.

Zdaj pa na omaro. Saj imam rada svoje stvari. Ampak čas je za svežino. Verjamem, da je res, da nosimo samo dvajset procentov svoje omare. Če pogledam sebe. Vedno bi nosila iste čevlje, ker so mi udobni. Potem imam svojo najljubšo krilo. Črno pikasto. Puloverček. Komaj čakam, da bo malo bolj hladno, da ga začnem nositi.

Verjetno bi res najraje skozi imela oblečene moje najljubše stvari…

Dajem bolj prostor praznini, da se napolni s srčno energijo. Vse zalije svetloba in sijaj.

Sledim danes svojemu sijaju?

Ljubek sijoč dan moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!












P.S.: Življenje te ljubi! Čutiš te poljube snežink na koži, samo da so topli?! Živim po svoje in mi je všeč. Tako sem navdih, da ljudje poslušajo svoje srce in hodijo po srčni poti. Tako je! Kam te danes vodi srce?

Ni komentarjev:

Objavite komentar