ponedeljek, 19. november 2018

K A T E J A : New adventure...


Hi my Beloved!

What did I learn this journey? Every day can be genuine and exploration.

Every day I create a life as I want.





Less is more.


I'm worth a good life. I’m worth living in fullness and authenticity. That's why I'm here. This is then my life. Really. With all my heart. That's right! Now, slowly forward. A new adventure awaits me. Lets go! Life is mine. Now!


How pleased I am! Happy! Quite enthusiastic! Eeited! Full of hope! I love my life!



Nothing is more beautiful than monochromatic. Even more if it's in colors! And even more if the color is red! I know, the more strongly shines, the more I like it!


Life loves you!


Love with all your heart!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired o listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Nova dogodivščina...


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj sem se naučila to potovanje? Vsak dan je lahko pristen in raziskovanje.


Vsak dan sproti si ustvarjam življenje, kot si ga želim.
Manj je več.

Vredna sem dobrega življenja. Vredna sem sebe živeti v polnosti in pristnosti. Samo zato sem tukaj. To je pa potem moje življenje. Res. Z vsem srcem. Tako je! Zdaj pa počasi naprej. Čaka me nova dogodivščina. Gremo! Življenje je moje. Zdaj!

Kako sem zadovoljna! Srečna! Čisto navdušena! Vznesena! Polna upanja! Rada imam svoje življenje!

Nič ni lepšega kot monokromatičnosti. Sploh če je v barvah! In sploh, če je barva rdeča! Vem, bolj močno sije, bolj mi je všeč!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar