sobota, 13. oktober 2018

Svečane in lesketajoče...

Prav zadovoljna sem zapuščala kavarno pogled na Baziliko svetega Štefana, ki je tako mogočno stala tam, me je navdal z radostjo. Tukaj sem! Budimpešta! Tako kot sem si želela! Uresničila sem si željo za rojstni dan!

Moja soba je čisto blizu. Ena ulica v desni. Prehod za pešce in potem spet desno in sem tam. Vmes sem že našla kitajsko restavracijo. To pa tako obožujem. Tu bom šla jesti.

Hodila sem po ulici. Prej je že bilo nekaj podobnega. Potem pa zagledam. Kako bi bilo super, če bi bila tukaj. Imajo tako lepo! Grem čez cesto in pogledam! Res je! Moja destinacija najdena! Prijazni gospodič mi je odprl vrata. Takoj so me namestili. Vse sem si super rezervirala! Najprej sem pogledala razgled! Čudovito. V sredini je bil tako lep vrt zasajen z zelenjem in mizicami in stolčki. Čisto mestno dvorišče. Lepo.

Hitro sem samo pospravila, kaj rabim in kaj ne rabim zraven, ker me čaka Frida! Res sem imela srečo s sobo, da sem dobila tako blizu! Moja orientacija je vedno bazilika. Potem pa sem šla ravno do Železnega mostu ali je mogoče Verižni most. Bom pogledala.

Potem pa po bregecu na vrh do gradu. Vetrc je prijetno pihljal čez reko. Ladje so vozile do Magdalenskega otoka. Videl pa se je že čudovit grad. Mislim, da je dolg kilometer. To si tudi moram pogledati. Sem že malo pozabila.

Kako ljubek sprehod do vrha. Ljubke zaokrožene stopnice, široka cesta ob obzidju. Vmes pa se je vedno bolj razprostiral pogled na mesto. Čudoviti mostovi. Otok v daljavi. Parlament. Strehe, ki so se kar bleščale v soncu. Kot elegantne obleke so se ponujale, ena lepša od druge. Hitro sem prišla do vrha! Že vidim napis Frida! To! Uspelo mi je!

LJubek pristen igriv prazničen dan!

Cmok!

Objem!









P.S.: Uživaj ta trenutek, poslušaj svoje srce in hodi po srčni poti. Ta je prava... Kool & The Gang - Celebration (https://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M)

1 komentar: