torek, 23. oktober 2018

Odpiram srce...

Tako rada poslušam predavanja Abrahama Hicks (Esther). Prej sem poslušala vprašanje in seveda odgovor. Bilo je o tem, da je gospa rekla, da ima lepo življenje. Če bi ga opisala bi bilo la la la oj, la la la oj. In da si želi izločiti te oj-e iz njega.

Bolj ko se osredotoča na oj-e, bolj v sebi aktivira vibracijo problemov. Potem pa nastane samo oj oj oj iz tega.

To je čisto res! O tem, o čemer največ razmišljam, to še bolj privlačim. Meni tako pomaga, da pišem vsak dan dnevnik hvaležnosti, kaj se mi je lepega zgodilo, kaj cenim. To pa mi tako pogreje dušo, kot bi me zavilo v toplo kociko.

Bolj ko se osredotočam na stvari, ki pa mi gredo dobro, bolj jih privlačim v svoje življenje. Še več. In to mi je všeč.

Spet si želim kam na morje. Vleče me. Saj bom šla. In ne morem verjeti. Nagledala sem si eno mesto. Tako, ki mi je res pri srcu. Že od nekdaj. Zdaj pa ima moja najljubša slikarka tam razstavo! To sem izvedela naknadno, ko sem se že odločila, kam grem! Kaj je lahko življenje še lepše! To je pravo razkošje! Presenečenja se kar vrstijo.

Komaj čakam! Življenje me želi presenetiti na vsakem koraku! In odlično mu uspeva!

Včeraj sem si tako dobro skuhala. Kako sem zadovoljna, da še je malo ostalo, da imam lahko danes to za zajtrk! Božansko! Komaj čakam, da neham s pisanjem! Že diši! Božansko!

Rada imam potovanja. In vse je potovanje duše. Malo smo klepetale. Bilo je tako zabavno in drugačno. Bilo je božansko. Uresničitev sanj. In fokus za naprej… življenje se lepo razpleta! Rada imam vzorce, ki mi jih štrika!

Ljubek pisan dan!









P.S.: Učim se poslušati svoje srce, brati med vrsticami, potem pa hoditi po srčni poti. Srce me vodi, zdaj še samo stopam po tej poti. Odprimo se srcu danes.

Ni komentarjev:

Objavite komentar