sreda, 24. oktober 2018

K A T E J A : Life in colors...


Hi my Beloved!

Where would I boast myself more? Where am I proud of myself? Where can I say that I succeed (I am happier)? How was that year more genuine? I do more things that I love.


How do I live my best life? How am I being the best version of me?


What do I want? How can I be more authentic? How I can best be implemented? How can I be even more satisfied? How can I be even happier?


How can you become even more fully involved in my life, in my happiness, in creativity?


Do I create a life in colors that I like?


So I learned from the old. What if I give myself more opportunities to be happy? How can I spoil myself more? How can I be happy? How can I make the best day? Without delay. What can I do today for my happiness? For my soul? Fulfillment?


What is anything more beautiful when the colorful autumn ... I love all the golden hues ... a spice but a little snakeskin pattern on the shirt ... Contrast!

A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly
















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : …življenje v barvah…


Hej moje drage, moji dragi!

Kje bi se pohvalila? Kje sem ponosna nase? Kje lahko rečem, da mi uspeva? Kako sem to leto bila bolj pristna? Kako se bolj uresničujem?

Kako živim svoje najboljše življenje? Kako sem najboljša izvedba sebe?
Kaj si želim? Kako sem še lahko bolj pristna? Kako sem še lahko bolj uresničena? Kako sem lahko še bolj zadovoljna? Kako sem lahko še bolj srečna?

Kako lahko še bolj vtkem sebe v svoje življenje, v svojo srečo, v svojo ustvarjalnost
Si ustvarjam življenje v barvah, ki so mi všeč? 

Tako sem naučena po staro. Kaj če bi si dala več možnosti biti srečna? Kako se lahko razvajam? Kako se lahko osrečim? Kako si danes lahko polepšam dan? Brez odlašanja. Kaj lahko naredim danes za svojo srečo? Za svojo dušo? Za izpolnjenost?
Kaj je sploh kaj lepšega ko pisana jesen… Obožujem vse zlate odtenke… a popestritev pa malo kačjega vzorca na majici… Kontrast!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly


















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar