sreda, 24. oktober 2018

Malo.

Kaj je lažje? Se počutiti dobro ali slabo? V oboje vlagamo enako energije. Premlevamo slabo, vlagamo energijo v enake, podobne misli in tok se veča. Premlevam dobro, cenim, kar imam, naredim najboljše iz tega dneva, tok se veča.

Seveda me vlečejo stari vzorci nazaj. Želijo me imeti točno tukaj. Vse novo je strašljivo in kot napovednik za nek čudno grozen film. Ampak to ni res. kako je lahko slabše ali bolj strašno, če je to, kar v resnici rada delam?! Malo bom morala začeti dvomiti v te iluzorne »strašljive« napovednike. Niso resnični. In kako bom vedela? Samo tako, da "probam".

Nočem se več iz navade počutiti nemočno ali nesrečno. Ni mi treba. Moč imam. Sama ustvarjam svoje življenje. Si dovoljujem? Si pustim biti res to, kar sem. Srčna duhovita in nora oseba. Nora v smislu drugačna. Ali pa kar nora. Saj nora mi je všeč.

Naredila sem si neko močno kavo s cimetom. Uh… Malo sem pretiravala.

Malo.

Stari vzorci so bolj pajčevine, ki bolj obljubljajo, da me bodo držale nazaj. Takoj ko pa naredim kaj novega se pretrgajo in niso več pomembne. Vodi me svežina in moč.

Spet sem reševala nek test. Vpisala sem vse podatke. Saj ne morem verjeti, kakšen rezultat mi je pokazalo. Umetnica. Kot bi mi povedali kaj novega. Saj vem. Rada imam ustvarjalnost in to sem jaz. To je moja srčnost. To je moja resničnost. To je unikaten del mene. Vsak ima nekaj povedati. Vsak ima nek talent. Si upamo biti samosovoji in ga izraziti? Zakaj pa ne?

Gledala sem tako lep film. Skupaj smo šle. In potem je bilo tako fajn deliti občutja in vse vtise o filmu. Božansko. Film je bil tako lep. Tako dobra zgodba. A star is born. Zvezda je rojena. Res je dober. Bom še zdaj enkrat pesem poslušala, ker glasba je tudi odlična!

Ljubek vesel dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Sledimo svojemu srcu, mu prisluhnimo, hodimo vsak dan bolj po srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar