petek, 26. oktober 2018

K A T E J A : For fun...

Hi my Beloved!

In fact, I know that I do not need to do anything. I am everything. Now at this moment. Fullness. Full person. Kindness to yourself. Love. Friendship. Honesty. Beloved. Everything's in me already. With this, I realize that I am aware of this, so I put it all more into my life. The more I am all this and this is all reflected in my life.


I'm more genuine every day. Nevertheless, my birthday is such a turning point, when I am more in lined to compass - in the heart direction.

I give myself wings. I'm straining sails. I'm going out of the harbor.

My authenticity, the way of expressing, my life in my own way is important. Mine. Your for your own... It's precious...


What about when they meet the colors? Two unexpected!? How beauiful materials hit together!? Gently soft and hard wool?! If this is not enough, then I add a little animal paern. So. For fun...


Life loves you!


Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly


















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired o listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Za zabavo…


Hej moje drage, moji dragi!

V resnici tako vem, da ne rabim nič narediti. Vse sem že. Zdaj v tem trenutku. Polnost. Polna oseba. prijaznost do sebe. Ljubezen. Prijateljstvo. Iskrenost. Ljubljenost. Vse je že v meni. S tem, ko se tega zavedam, tako vse to bolj prenašam v svoje življenje. Bolj sem vse to in to se vse odraža v mojem življenju.


Vsak dan sem bolj pristna. Vseeno pa mi je rojstni dan taka prelomnica, ko si še bolj naravnam kompas na srčno smer.

Dam si krila. Napnem jadra. Odjadram iz pristanišča.


Moja pristnost, način izražanja, življenja mojega življenja po svoje je pomembno. Moje. Ti po svoje… To je dragoceno…


Kaj pa to, ko se srečajo barve? Dve nepričakovani!? Ali materijali udarijo skupaj? Nežno mehko in težko volneno?! Če pa to ni dovolj, pa še dodam malo živalskega vzorca. Tako. Za zabavo...

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar