sobota, 20. oktober 2018

Izbiram boljše...

Kako cenim, da sem to, kar sem. Lahko sem karkoli. Vem. Rojstni dan sem imela. Ne vem, zakaj se še me vedno dotika ta tema. Se me, ker mi je pomembno, da sem to, kar sem. To je neka tema. Pa saj vem. Vsak dan sem bolj pristna. Vseeno pa mi je rojstni dan taka prelomnica, ko si še bolj naravnam kompas na srčno smer.
Dam si krila. Napnem jadra. Odjadram iz pristanišča.
Sestra mi je prebrala tako lep sestavek. O življenju in pristnosti. Kako je pomembno, da živim sebe. Svojo enkratnost, svojo neponovljivost, svojo individualnost. Sebe živim v polnosti. Ne glede na trke in odstavljanje starega, starih odnosov, ki več ne služijo. Toliko sem se poslavljala. Vem. Se še poslavljam. Gradim pa na novih odnosih, ki me opogumljajo. Cvetim. Mi pomagajo pri razcvetu. To so moje želje. To je moje vesele. To je moja strast.
Kako super se počutim tukaj. Tako domače mi je. Tako lepo imajo urejeno. Tako dobra kava je! Veganska! Kako dober okus ima. Vse imajo tako lepo okrašeno v jesenskem stilu. Božansko! Okusno! Neprecenljivo, da sem to našla. Obožujem svoje življenje in ta trenutek.
Uh, kako dobra kava! Okusna!
Sem še bom večkrat prišla na kavo! Ali kosilce. Izjemno!
Čutim, da je čas, da grem naprej. Čas je. Ampak tudi tukaj je vredu. Res. Zdaj. V tem trenutku. Ljubko je tukaj.
Tako lepo glasbo imajo. Lahkotno. V ozadju. Ne prevlada ves prostor. Slišim svoje misli. To je dobro. zunaj tako lepo sije sonce. Rada imam to življenje.  Vedno bolj izbiram, kar imam res rada…

Ljubek pristen dan od znotraj navzven!

Cmok! Objem!









P.S.: Odpiram svoje srce in hodim po srčni poti. Raziskujem. Sem navdih drugim, da sledijo svojemu srcu z zgledom. Tako je! Tina Turner - Proud Mary - Live Wembley (https://www.youtube.com/watch?v=T2T5_seDNZE)

Ni komentarjev:

Objavite komentar